• LCroft

Vita hem del 5

gemelli skrev 2007-10-05 15:50:04 följande:
    LCroft, Svart spegel kommer bli jättefint!!!Lasseliten,Ditt kök är underbart... Är sååå avis, vill oxå ha 
    Tack Hur är det med magen? Börjar närma sig nu
  • LCroft
    gemelli skrev 2007-10-05 16:08:08 följande:
    Jo tack den börjar bli alldeles för stor... Jaa nu är det bara 3 veckor kvar. men för mig känns det som jag inte orkar en dag till
    Kommer ihåg hur jobbigt det var på slutet, konstigt hur fort det går när andra är gravida, när man själv är i det så känns det som en evighet
  • LCroft

Godmorgon!

Bea din blogg är jättehärlig att läsa, finns ingen som skriver så bra som du

Idag ska jag hämta en förtidig födelsedagspresent Min spegel! Mannen jobbar som en tok och jag kan inte vänta tills på torsdag, tur att han känner mig, för imorse när jag steg upp så hade han skrivit ett "brev" till mig innan han åkte på jobb såhär stod det ungefär (måste översätta)

"Älskling, för att undvika söndertjatade öron och i värsta fall nervsammanbrott  så hoppas jag att du vill åka och köpa din spegel idag, jag har flyttat över pengar till ditt konto. Älskar dig! P.S Räkna det som en födelsedagspresent"

Är han inte romantisk då? Hahahaha.... Tror jag får sända iväg honom på en kurs Fast han har noll koll på romantiken så tror jag att jag behåller honom ialla fall

• LCroft

juliah: Fniss! Jo, det blir i svart, har drömt om den inatt och säkert pratat i sömnen också Ska föra Ida till farmor och hämta Rebecca som åkte dit igår och ta med henne på stan innan hon ska på konståkning, livrädd nån annan ska ha köpt min spegel, tror hon hade bara 1 eller 2.

• LCroft

Enji: Usch det är jobbigt! Det positiva i kråksången är ju förutom bebisen att åtminstone jag har varit alldeles överlycklig sen när man fått sin bebis över att jag kunnat gå och ligga precis som jag vill Hoppas ni hittar en bil ni tycker om

• LCroft

Krya på dig mimma!

Välkommen tillbaka Smajla

Tror jag aldrig sprungit så mycket i badrummet som jag gjort idag, är totalt upp över öronen förälskad i min spegel Skrattande

• LCroft
    Enji skrev 2007-10-06 19:13:27 följande:
    Lcroft -> så det blev en svart spegel! Det kommer bli döfint. Eller har ni redan fått upp den och jag har missat det?
    Det blev den svarta, tyvärr har vi inte hunnit sätta upp den än. Först var mannen på jobb och sen har jag varit borta. Så än så länge står den bara upplutad mot väggen i badrummet

Här är en lite suddig smygbild (absolut inget fel på fotografen Flört)

Spegel2.JPG
  • LCroft
    mimmi006 skrev 2007-10-06 19:17:15 följande:
    Så fin! Är det den från House doctor?
    Ja det är det, den som är lite större 70 * 80 kanske?
  • LCroft

Tack förresten *skäms över hur oartig jag är* Generad

Svar på tråden Vita hem del 5