Vita hem del 5
juliah så mysigt! Förstår varför han sover så gott där
juliah så mysigt! Förstår varför han sover så gott där
Nu får jag ju komplex, hade tänkt radera den imorse men vet inte hur man gör Prata om att vara ett geni!
Ni får ha lite överseende med mig http://nillashem.blogspot.com/
*går och tänder på bastun så jag har tid att skämmas i lugn och ro*
Tack sötisar Men som du läste Skogis så fick jag ju inte bestämma helt själv med planteringarna Och jag vet inte hur man ändrar så alla kan kommentera, ska försöka kolla. Men nu kom mannen hem tidigare från jobbet så jag ska gå och vara lite social med honom också
Så gulliga ni alla är, jag blir ju alldeles rörd
Sände mannen i bastu så jag med gott samvete kan sitta här en liten stund
juliah jag beundrar dig som sitter och virkar, kanske jag borde sluta vara motsträvig och försöka få pappas fru att visa mig hur man gör
Busan kan du ringa eller maila och säga att du fått fel då? Trist när man får fel när man väntat så på att få nåt.
Skogis: Skönt att lillkillen fått sova inatt.
Jag som skulle få sovmorgon och hade planerat att sova lääänge vaknade tidigt och kunde inte ligga kvar i sängen, solen skiner och kallt och uppfriskande ute. Rimfrost på träden och gräsmattan, mysigt! Idag som vi hade tänkt vi skulle ha haft en mysdag blir lite si som så, både Nico och Rebecca har träningar och sen fyller min kusin år så då måste vi på kalas. Mannen har lovat barnen att mamma ska steka pannkakor i grillkåtan! Slug jäkel han jag bor med, nu måste jag ju göra det också
VSM: Lät som du hade det kul igår Skönt att du inte mår som du själv ansåg dig förtjäna inatt
Jag har ju redan erkänt att jag började blogga häromkvällen så jag kan ju fortsätta och erkänna att jag gjort ett nytt inlägg
http://nillashem.blogspot.com/
VSM: Jag vet inte ens när jag varit ute på krogen sist, här finns det inte så många ställen att välja på och jag har faktiskt inte lust att se endera min syster och hennes polare på samma ställe som jag är, hon är faktiskt liiiiten än 14 år yngre än mig Och de som är i ens egen ålder är de stackare som jämt varit där och desperat försöker hitta nån att ta med sig hem, liksom lättare att stanna hemma Och bjuda hem folk.
Hur gick det förresten med din s.k väninna som skulle gifta sig? Var det idag eller?
Skogis: Ja, det borde vi göra, så kan vi sitta och inreda om hela krogen samtidigt