JeaJea skrev 2007-10-01 14:43:35 följande:
Tack för alla gratulationer LCroft! Så bra att du gillade blompinnen, velade så med vad jag skulle skicka och det blev den eftersom du verkar bra med blommor.Grattis Adamama, du ser oförskämt fräsch ut på bilden! Axel är mitt favoritpojknamnIdag har jag firat med vit chokladdryck men den blev inte så bra. Smälte vit choklad och blandade ner i var mjölk och det blev alldeles för sött och smakade som en blandning av välling och mannagrynsgröt. Hur smakar egentligen det där pulvret? Är det hemskt sött?
Bra med blommor vet jag inte, vattnar lite nu och då, ser de hängiga ut så lite oftare
Glad amatör ut i fingerspetsarna
Men murgrönan verkar ju trivas i köket, fick göra en större båge åt den då den växer som gräs
Och nu är den ännu finare med sin blompinne *mallig till tusan att jag i Finland har en Skarp blompinne*
Din chokladdryck lät ju inte så gott faktiskt
Fotograf Karlander skrev 2007-10-01 16:00:52 följande:
Tittar inska försöka hinna läsa i kapp...Har en dunder sjuk liten kille här hemma...hög feber i 2 veckor,kräker,lös i magen,förkyld,hostig...så man e som en sombie....oxå hinna med o packa...Ja tiden räcker inte till...Jag e TRÖTT.....................
Nämen stackars liten! Hoppas han kryar på sig snabbt!