• LCroft

Vita hem del 5

Vad ni skrivit och visat mycket fint!

NR: Sänder en enorm kram till dig gumman

• LCroft

Goddag!

Alla friska tar och kryar på sig och alla som stressar tar ett djupt andetag och lugnar ner sig! Skrattande

Här har jag inget nytt att komma med. Ni fortsätter och visar en massa fint hela tiden och det är lika kul varje gång. Jag är oftast dålig på att kommentera i era bloggar, inte sagt att jag inte tycker om det ändå

Eftersom jag inte egentligen tycker jag har nåt vettigt att tillfoga så läser jag mest och tittar, några gånger per dag så när jag äntligen kommer till skott och tänker att jag ska kommentera så har jag ju för länge sen glömt vem som visade vad. Det är inget illa ment till er att jag sen blir tyst, man skäms ju lite för att man är så senil och strax över 30

För att inte ha nåt att säga så skriver jag alldeles för mycket Kan ju iaf berätta att imorgon börjar vi lägga golvet i badrummet om inte redan ikväll. Och tills på fredag är jag nu lovad att det ska vara klart, den som lever lär se... Ni kan ju vara söta och hålla tummarna för mig, för helt allvarligt så håller jag på att bli smått tokig vid det här laget Fundersam

• LCroft
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-17 14:15:38 följande:
    Nu finns min störste sons rum i bloggen. Välkomna. ( Men känsliga vitahemmare varnas för både svart och grönt)
    Superfint! Synd att han inte gillade mattan, tyckte den passade bra
  • LCroft

Salmiak: Helt underbart flickrum! Sätt dig ner och titta omkring dig i ditt hem och njut av det du ser Och försök att inte sitta och titta på vad man kan hitta på att göra

mimmi: Superfina auktionssaker!

Vädret här är inte det bästa men jag tycker det är rätt mysigt när det regnar och blåser så det riktigt viner runt knutarna

• LCroft
    juliah skrev 2007-09-17 17:24:56 följande:
    Yes!! Är så nöjd, ville beställa mig en stor bokstav från Countrybymail men har snålat lite...nu har jag en hemmagjord minst lika fin Ska strykas på med vit färg bara...
    Vill se bild Skrattande
    vårsol skrev 2007-09-17 17:14:49 följande:
    Lcroft du visar väl bilder sen?Newht - å så härligt det lät att lyxa på sig med en sån där middag VSM - jag gillade mattan jättemycket! Salmiak - jättefin gardin! Det är så snyggt att det är rutor på rullen och ränder på det andra!(Det blir konstigt om man försöker citera fler än en person i samma inlägg om man inte har plus.)mimmi - fin låda!
    Jodå, bilder kommer sen, när allt är klart. Det kan iofs ta lite tid, har bl.a inte hittat nån spegel jag gillar eller vägglampor än. Kräsen ibland
  • LCroft

Vad många som är krassliga nu, ni får ta och krya på er alla, stora som små!

VSM: Superfint! Vadå att du inte kan sy? Sträck på dig och var stolt

mimma: Änglapållarna är helt bedårande, jag är kär!

Smajla: Ska titta in senare på den sidan

Jag har varit ut och kört med en Audi TT Skrattande Japp, jag gillar att köra bil Nu har jag erkänt det också Generad

• LCroft

juliah jag lider med dig! Men vem sjutton har kommit på att sätta plexiglas på en säng? Förvånad

• LCroft
    alfas: Så fint skrivbordet blir!

juliah: Usch vad frustrerande! Jag som gått och retat upp mig på att jag inte sett nån som säljer dem här i Finland... Och en ny vill jag ju inte ha nu Fundersam Men att skriva i bloggen om det är ju en super idé! Vem vet, kanske du får din efterlängtade säng iaf, ge inte upp vännen! Gå och sätt dig på trappan och gråt en skvätt och sen lägger du in ett nytt blogginlägg *försöker peppa*
  • LCroft

Skogsstjärnan: Tyvärr! Snygg är den till tusan så det är en kran jag hade köpt och hoppats på att den är bra Men hur är det om du går in till t.ex. Hartmans och pratar med nån så borde de kunna beställa den åt dig från Sverige. Prata med en Matti som finns var de säljer kakel, han är inte omöjlig

• LCroft

Skogis: Njae....det beror på vem du pratar med Vi har fått bra priser därifrån. Sitter och funderar om jag ska dit snart men jag tror inte det, annars hade jag kunnat prata med Kim som vi alltid har att göra med, han är inte ute på golvet så det kan vara svårt att få tag i honom. Vad blir frakten då om du beställer direkt från Sverige?

Svar på tråden Vita hem del 5