Vita hem del 5
Krya på er alla sjuklingar!
Massa fint ni visar i bloggarna.
INOX: Känner du nån gammal fiskare? Av dem kan man få gamla saker
Rori: Helt underbar!
Här håller vi på med ett mindre roligt projekt. Klyva ved! Och stapla upp den sen, hade 8 stora björkar här på gården som vi tog ner för 2 år sedan, och nu ska det projektet bli klart. Tungt är det, men som tur är lånade vi en klyvmaskin eller vad de heter, så mannen använder yxan och jag trycker på knappen samt staplar sen.
Skrattar så jag höll på att falla av stolen och svärfar som kaklar badrummet måste komma och titta vad jag höll på med, undulater och salladshuvuden
Grattis Lynn!
Är helt slut men nu är vi klara med vedhögen! Yippie! Jag ser ut som en apa iofs, armarna hänger ner till govlet och ryggen är lika böjd som på en gammal tant men det spelar ingen roll.
Förresten så kom jag på att ibland så aktiverar jag mig och skriver kommentarer i era bloggar, men skriver då jämt under med Nilla, så nu vet ni vem det är som skriver till er
lillafruluva: Jag visste det var nåt jag glömde, det var ju din hylla. Tyckte den var så söt
Skogsstjärnan: Usch vad hemskt! Beklagar
Nu får ni berätta åt en nyfiken en, vad stod det efter julias blogg? Verkar vara borttaget nu iaf.
Smajla: Superfint! Lite roligare att slita som en häst när man ser så fint resultat, annat är det att se på en vedhög
lasseliten säger som juliah: Bilder nu