• LCroft

Vita hem del 5

Vill ni komma med tips? Det står stilla i hjärnkontoret nu, vad ska jag ha på det här bordet? Den lyktan som är där på bilden är nu flyttad till vardagsrumsbordet, den var för liten, såg ut som en piss i Missisippi  Så fram med alla goda ideér om vad jag ska hitta på att ha på bordet så går jag och städar sålänge en stund Skrattande

• LCroft
    Mettan69 skrev 2007-10-11 11:28:19 följande:
    Är jättedålig på det själv så jag kan inte komma med några råd. Däremot så kan jag erbjuda mig att ta emot bordet om det blir för stora problem. Jättefint.
    Ska ha dig i åtanke
    juliah skrev 2007-10-11 11:29:02 följande:
    Lcroft, vi byter, jag har en bamsing som ser löjligt stor ut på vårt bord!Två mindre skålar/fat eller ett större fat med något vackert höstigt. Några löv, nypon...eller ljus.
    Tack för dina tips, ska gå och rota i skåpen om jag hittar några fina fat eller skålar Men vi kan byta när som helst

Vem skrev less is more? Smajla? Tack! Jag som så stolt skulle visa att nu har jag också lärt mig att citera flera från sidor bakåt dessutom, tror ni jag kom ihåg det?

Förresten den som vill ha tårta är välkommen hit! Precis när jag och Rebecca stod och bakade kom pappa och hans fru hit med en tårta! Jag har ju inte ens bjudit nån hit, hur ska vi få uppätet allt?
  • LCroft
    Beatrize74 skrev 2007-10-11 18:12:46 följande:
    LCroft - ett varmt grattis på födelsedagen!
    Skogsstjärnan skrev 2007-10-11 18:15:01 följande:
    just ja, grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis lcroft!!!!!!!!!!!!!
    Tackar
    LinaoMatilda skrev 2007-10-11 18:22:03 följande:
    Hej!Jag följer tråden och era bloggar flitigt, och har skrivit några inlägg tidigare. Tänkte nu visa bild på vår lilla gästtoa om ni vill se (annars får ni blunda... NU)Vårt hus är ett riktigt Villa villekulla färgmässigt, med pastellfärger och andra hemska saker. Men vi har köpt en stor dunk vit målfärg och kör nu sakta men säkert över allt pastelligt och annat färggrannt.Toa före: Toa efter:   Vill ännu byta ut kaklen, men det får bli när vi kaklar om i köket. Men visst är det förbättring ändå?
    Vit färg gör under! Jättefint
    Beatrize74 skrev 2007-10-11 18:26:07 följande:
    LCroft - jag ser framför mig något grööönt på ditt bord. Det som skulle passa nu är ju sådana där söta "mossbollar" som du kan plocka och fixa med från skogen. Lägg dem på ett stort silverfat vetja och pynta med något fint blockljus och lite band. Skogsstjärnan - jag hinner inte heller med. Sitter här och "stressläser" medan övriga familjen äter middag. (De ska skjutsa iväg mig till vinprovning ikväll....UNDERBART gott...en egen "vuxenstund" ikväll med provning och mat) Önskar att jag hann med lite mer, men det är ändå en tröst att vi är några fler som är halvuppdaterade, men som ändå kan hjälpa varandra att hålla lite "koll"
    Bra idé! Får gå och hämta lite mera mossa imorgon
  • LCroft
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-11 19:04:57 följande:
    Grattis *L*
    Tack
    mimmamum skrev 2007-10-11 19:08:14 följande:
    Du får bjuda oss på lite tårta då!
    Ni är sååå välkomna!
Svar på tråden Vita hem del 5