• Mori

Vita hem del 5

Smajla: Mmmm, där ser man ut att sova gott. Superfint!

• Mori

alfas. Har inte sett din blogg förrut, så fint du har det. Å så fina strutarna blev!

Sylt: Härligt, då är vi två som är redo. Trodde jag skulle vara ute i sista sekund som vanligt Men ska jag vara ärlig så var jag "tvungen" att skolka lite för att hinna. Tror det tagit snart 40 timmar att göra grejerna

• Mori
    malins79 skrev 2007-10-25 19:58:01 följande:
    Dumlekakor är mördegskakor som man trycker ut i aluminumformar och lägger i dumlekola. Dom är farligt goda!
    Mamma min lägger noblesse uppepå också. Dom ser väldigt fina ut då. *smask, dreggel*

Fixat lite med Moas fd vita krukor Verkar vara många som kan mycket om blommor här i tråden. Någon som vet en blomma med röda blommor, en som blommar ofta??
  • Mori
    Kajsa M skrev 2007-10-25 20:04:20 följande:
    Fint du har gjort!Du kan ju köpa röda höstglöd. De blommar rättså länge och kan blomma om. Men de blommar inte lika rikligt andra gången.Annars finns det rödblommande svärdsliljor. De blommar mest hela tiden. Mina har blommat i 5 år utan uppehåll! Men de kanske inte passar in i de krukorna.

Jag är verkligen helt lost på blommor... Varför skulle dom inte passa i krukorna, är dom låga eller så? Har bara gröna växter som hänger över kanterna på krukorna i alla andra rum

5 år!? Jisses, du är snäll mot dina blommor hör jag

• Mori

Kajsa M: Då fattar jag, har haft sådana gröna växter i krukorna innan. Då pallade jag upp dom undertill. Får gå till affären och kika på ett par svärsliljor. Tack för tipset! Kan du ta dig an mina stackars plågade växter?

• Mori

mimmamum: Jag håller med, morgon, dag och sen natt liskom Vi nattarn Moa och sen helt plötsligt är klockan läggdags...

• Mori
    knyttis skrev 2007-10-25 21:08:07 följande:
    Vad hittade jag då? 2st vita gardinlängder i hellinne till sovrummet, Pumpflaskor till toa,  flere tvålfat, flere tandborstmuggarar, söta askar, kökshanddukar, bordsservetter, servettringar, tvålar, ljuslyktor mm
    Bilder! Kan jag inte shoppa själv kan jag väl få njuta av andras fynd?
  • Mori
    Kajsa M skrev 2007-10-25 21:11:38 följande:
    Ingen som tyckte ngt om lampan i vardagsrumsfönstret? Kanske ska ta tystnaden som att den inte passar?Vad tycker ni i så fall om HD-lampan Indigo?www.nublu.se/product_ info.php?products_id=132
    Nu har jag missat något igen märker jag... Ska kolla!
Svar på tråden Vita hem del 5