• Mori

Vita hem del 5

VSM och knyttis: Tack!

• Mori
    MariaV skrev 2007-10-08 22:06:42 följande:
    Hej tjejer. Hinner inte med här *snyft*. Idag började praktisera i en två-trea också, långa dagar och på kvällarna skolarbete :( Och så fick jag migrän på första dagen..Jättefint ni har virkat, jag håller på men jag tycker det går så långsamt.Förresten, vad tycker ni, funkar en brun/vit randigt påslakan från nyblom och kollén tillsammans med mitt rosa/vit randiga spjälskydd från lexington, eller blir det konstigt?
    Me like, det tycker jag låter fint!
  • Mori
    Smajla skrev 2007-10-08 22:13:20 följande:
    underbar mössa verkligen, tänk om man kunde virka så..
    Gulliga du! Jag tar inte åt mig någon ära för själva mössan, bara blomman! Mamma stickade mössan och jag fixade blomman. vill man mygla lite så köper man en färdig mössa och dekorerar med en hemgjord blomma bara.
  • Mori
    Smajla skrev 2007-10-08 22:18:19 följande:
    det är väl inte så bara! skulle aldrig klara av att virka en blomma.. jättefin!
    Det kan jag lära dig! Jag lovar, det fixar du! Jag är en riktig usling på virkning, men det klarar jag
  • Mori
    Smajla skrev 2007-10-08 22:31:48 följande:
    Gör det vettja! Så ska jag visa dig att du kan Nu utmanar jag dig nästan, bara nästan.
  • Mori
    Rori skrev 2007-10-09 15:58:21 följande:
    Läser att Lundinmas hem har kommit med i AiH. Så rolit Ser framemot att få se tidningen! Tycker det finns så många fina hem här i tråden, så det kommer säkerligen att dyka upp kända bilder här framöver  Idag har jag pysslat. Målat en låda vit och satt lite brodyr på...Lådan ska bli en liten förvaringslåda för sonens vykort. Nu funderar jag på om jag ska trycka en bokstav (M) på locket eller inte? Vad tycker ni?
    Ruggigt söt! Sån vill jag ha till alla kärleksbrev jag aldrig får
  • Mori

Birk och Kalles Mamma: Tack Kankse du kan göra en adventsljustake av den, med blockljus i?

Mufflon: Hehe, men mamma är nog gladast. Moa är inte så intresserad av mössan

Peak, LCroft och Adamama: Tack snälla ni!

Smajls: Gör det du och hör av dig sen! Jag står vid mitt ord

• Mori

När ni hade bubblat om godis här igår släpptes monstret i mig lös... Men jag har lovat mig själv att inte slänga i mig snusk på vardagarna. Så jag gjorde en färggrann maträtt med fil (nötter, frön och torkad frukt som efterrätt) Inte lika gott som godis, men färgerna hade nästan godis-effekt på mig Lite OT kanske...men filen är ju VIT
    lax.JPG
    fil.JPG

• Mori
    juliah skrev 2007-10-09 21:42:18 följande:
    Härligt skogis, visst är kranen underbar!mori, mmm, lax...torkad frukt. Underbart gott!
    Finns mat kvar i kylen Hittade torkade jordgubbar bland naturgodiset på Willys, dom är helt sjukt goda!! Brukar inte gilla torkad frukt, men dom var super...
Svar på tråden Vita hem del 5