• Mori

Vita hem del 5

Fröken Vit skrev 2007-08-13 22:49:43 följande:
    Ja vad skojJag hänger gärna på om jag får.Mimmi006 - från vilken butik var bilden som hade den fantastiska klädhängaren som du visar i din blogg? *Måste ha till sovrummet*Du har ingen aning om vad den kostade va?man kanske kan köra själv av spraymålat hönsnät *fniss*Njaaa, där tog jag mig nog lite vatten över huvudet tror jag.(svara gärna i min gästbok, det är inte alltid jag hinner läsa ikapp, ni skriver ju så mycket, mitt i natten och tidiga mornar
    Så fint ni har det
  • Mori
    NyfikenRosa skrev 2007-08-13 23:46:20 följande:
    Vad heter det typsnittet du använde till att skriva med? Så fint ju!
  • Mori
    Salmiak6 skrev 2007-08-14 14:24:38 följande:
    Det heter Scriptina
    Tackar Helt underbar!
  • Mori

Ni som spraymålar tex korgar. Vad använder ni för fägr? "Smular" färgen av sedan eller sitter den bra? Har några bambudraperier och korgar som törstar sååå efter vi färg. Men det känns inte så lockande att penselmåla dem

• Mori
    Salmiak6 skrev 2007-08-14 15:10:00 följande:
    Jag har spraymålat korgar. Köpte vit sprayfärg från Jem & Fix. Det finns blanka och matta vita. Välj den matta tycker jag. Det sitter som berget!
    Tack! Finns de att köpa i vanliga färgaffärer?
  • Mori
    Fröken Vit skrev 2007-08-14 22:03:41 följande:
    Men gud Himmelbit, är du dataproffs eller Själv har jag fortfarande inte lyckats installera Scriptina
    Inte jag heller.....
  • Mori
    Himmelbit skrev 2007-08-14 22:10:50 följande:
    Jag brukar skriva ut texten på papperLägga karbonpapper under utskriften, skriva av och sen fylla i.Smidigt och enkelt
    Var köper man karbonpapper? Dom glor på mig som om jag är en utomjording när jag frågar i bokhandeln här
  • Mori
    Himmelbit skrev 2007-08-14 22:22:12 följande:
    Klart ni måste ha Scriptina!! Först och främst måste jag veta om ni har Mac eller PC?Om ni har PC måste jag också veta vilket operativsystem, dvs Windows XP eller Vista osv?
    Hehe jag har en gamal IBM bärbar dator, och en stationär PC. Vill ha på båda helst Tack för att du tar dig an oss
  • Mori
    Salmiak6 skrev 2007-08-14 22:47:39 följande:
    Ja där också, men de brukar vara en tia dyrare där.
    Okej, då ska jag gå på jakt
  • Mori
    NyfikenRosa skrev 2007-08-14 22:56:39 följande:
    Någon som vet vart man kan hitta en sån här väska? Har sökt på lärarkassen men hittar inget. namn? märke?krimskrams.webblogg.se/171205084427_serious_s...
    Vet inte om du handlar begagnat men på tradera säljs dem allt som oftast. Sök på läder eller skinn. Lycka till Jag har köpt en där i superfint skick för ett par hundra.
Svar på tråden Vita hem del 5