• Mori

Vita hem del 5

Adamama skrev 2007-08-24 10:55:07 följande:
    VSM -  - jag skäms. (Inte för att det är fel att bo i Pajala.) ...men jag känner på mig att jag borde ha vetat att det var en annan göteborgare jag pratade med. Vaggan är tokfin! Verkligen. Jag lånar den gärna. Om du verkligen menar det alltså. Det hände att min första son både fes och kräktes, så det kan hända att nästa kommer göra det också.  Men om du trots detta fortarande kan tänka dig att låna ut den så får du gärna lägga ett telefonnummer i min inbox. Vi brukar hänga en del på IKEA och Bauhaus, så då kunde vi svänga förbi någon gång när vi är där?
    Både fes och kräktes Det var inte illa
  • Mori
    gemelli skrev 2007-08-24 12:46:47 följande:
    Typiskt nog är han i Strängnäs och bygger idag... Menjag tror dom kommer hem tidigt idag i alla fall.Men varför måste han vara där just idag. Han har ju varit hemma hela sommaren
    Jag kan promenera dit och stänga bygget så han får åka hem
  • Mori
    Pärla1 skrev 2007-08-24 16:09:48 följande:
    Lite nytt i min blogg
    Blev lite sugen på bänkplasten vi har apfula perstorpsskivor... Undrar också över idan lykot du gjort i ordning. Sätter du pappret på insidan eller utsidan?
  • Mori
    malins79 skrev 2007-08-24 17:11:11 följande:
    testa att inte klicka upp den så den blir stor utan markera den bara, välj kopiera sen klistra du in den i inlägget
    Nu lärde jag mig något nytt! Då behöver jag inte plåga tråden med mina enorma bilder
  • Mori
    malins79 skrev 2007-08-24 18:06:25 följande:
    Kolla www.dafont.com dom har många typsnitt.Mina senaste krukväxter jag har köpt har varit konstgjordaAnnars köper jag mest succlenter eller hur det stavas.Nu har jag varit och hämtat hem tapetböcker, snart ska den hemska blå tapeten i sovrummet bort!!!
    Då måste du berätta var du köper dem. Jag är en sucker för växter som man kan lämna enamma i någon månad såräd, plast alltså Men jag har svårt att hitta fina. Tips!? Min orchideer i sovrummet är härligt fuskiga
  • Mori
    malins79 skrev 2007-08-24 19:17:45 följande:
    Plantagen , har jättefina som ser väldigt verkliga ut. Om man lägger lite lecakulor eller småsten över den konstgjorda jorden blir dom mer verkliga.
    Då ska jag nog tvinga dit maken Ser tomt ut på fönsterbänkarna här..

jag letar efter en hissgardin som ska vara 210 cm bred... Existerar sådant? Eller måste jag ha två i ett fönster?
  • Mori
    Skogsstjärnan skrev 2007-08-24 20:31:21 följande:
    Pust!Nu har jag läst ikapp, men kan nog inte kommentera allt. Ni skriver så himla mycket på en dag Vill ändå skicka två speciella kramat till Gemelli och Knyttis. Till Gemelli för att du har det jobbigt och till Knyttis för svar på mitt inlägg Ni andra får nöja er med en stooor gruppkram Ikväll efter jobbet åkte jag och storhandlade till stan med min son. Skulle också ha 4 MEGA blöjlådorlådor plus en tripp-trappliknande stol från en affär. Stolen skulle jag ha till jobbet. Efter mycket stul med diverse saker och en 1½ åring som hela tiden ställer sig upp i kundvagnen så var tålamodet och nerverna nära att brista... men men. Nu är vi hemma och jag ska försöka äterhämta mig Hoppas ni har en bra kväll och helg!
    Jag nöjder mig så gärna med gruppkramen. Å jag måste säga att det är skönt att höra att det finns fler som har 1,5 åringar som inte sitter snällt i vagnen när man handlar.... folk glor på oss som om vi aldrig uppfostrat dottern när vi handlar...
  • Mori

Grejjade ihop några hjärtetiketter till korgarna i hallen Ni inspirerar mig så mycket i denna tråd att jag nästan helt slutat sova!
    Etiketter på korgar..JPG

• Mori

Tack för komplimangerna Smultron o glass och FruPuffen. Det är platta hjärtan, bara dubbelt tyg som jag sytt igen med vriktråd i kanterna.

• Mori
    Värsta Supermamman skrev 2007-08-25 06:00:10 följande:
    Godmorgon! Uppe med tuppen efter en hård natt med tvååring i sängen. Jobbade till nio igår och var uppe i varv efter att ha suttit hos en kvinna som dog. Och nu börjar jag halv sju, bara att hoppa på det igen..Jättefint Busan! nordljusinredning.e-butiken.se/ har dynor, handlar du för med än 400:- är det fraktfritt och anger du Lavendel i kassan får du 15%.Gemelli: Hoppas innerligt att det onda i magen gått över. Kram!FruPuffen: Hoppas innerligt att ditt onda i magen dratt igång. Kram!Hoppas att ni får en härlig dag.
    Kikade in på länken. Blev som galen och drog iväg en beställning som matkassan kommer få sota för
Svar på tråden Vita hem del 5