-
Haha, härlig humor!!JeaJea skrev 2007-08-28 00:03:46 följande:Killing me softly...kanske vi ska skriva "tills döden skiljer oss åt" och sen sätter man dit en morakniv och har som krok
-
gemelli: Lycka till!! (Jag har inte så mycket råd att komma med, födde med planerat snitt )
Är det någon som vet var man kan få tag i en gammal "kran", eller blandare heter det va? Vi ska göra ett leksakskök till Moa och behöver en kran... -
Gjort en "tavla"... Vad ska jag ha i tavlan?? Hjälp mig med friska ideér!
-
Nej då inte er den billig ut. Jag tyker den är mysig! Men jag är väl partisk eftersom jag har en jag medknyttis skrev 2007-08-28 13:26:52 följande:Gillade ingen lampan jag köpt på CO såg den billig ut?
-
Värsta Supermamman skrev 2007-08-28 13:33:20 följande:Mori: Ett vitt hjärta såklart!
Såklart!! Att jag inte tänkte på det Tur att vi har varandra
LCroft: Tack!
-
Biltema har hyllplan billigt. Liknande de ikea hade... Dom har även konsoler som är precis likadana som de ikea aldrig verkar få in igen.gemelli skrev 2007-08-28 14:09:13 följande:Så arg på IKEA, varför gör dom så här imot mig. Dom slutar ju med allt Nu har dom tagit bort ståtlig hyllplan i bok, som jag skulle måla vita...Inte kan man väl måla oljad ek?
-
Om du är en kortis då finns inte jag Jag är 153 cmSmultron och glass skrev 2007-08-28 13:45:32 följande:Juliah förresten: Håll fast vid ursprungsidén, ha maskinerna under bänken. Det är bara jobbigt att tömma maskinen som är högst upp (i alla fall om man är en kortis som jag, 162 cm).
-
gemelli skrev 2007-08-28 14:13:49 följande:Men är dom lika tjocka som ståtlig då? Vill ha lite grövre hyllplan inte dom där tunna vanliga...Konsollerna har jag redan köpt, har gått och väntat på att dom ska komma in för det sa dom att dom skulle göra. Men tydligen INTE
Tror dom är 15 mm, så dom är ganska tunna. Annars är det väl bygghandeln som gäller Blir också less på att de bara slutar med grejer, fast de säger att det SKA komma in!
Smultron och glass:
Lillafruluva: Äntligenm en jämnlike
-
Nublu: Grattis!!
Salmiak6: Gud så söta! -
Ursäkta mig om jag tjatar Men är det någon som vet var man kan få tag på en begagnad kran/blandare? Den ska vara till ett leksakskök så jag har ingen lust att lägga pengar på en ny..