• Mori

Vita hem del 5

NyfikenRosa skrev 2007-08-29 00:00:49 följande:
    ja det gjorde hon.....buuuusig... och söt och snäll.... men det visste vi ju redanunder kategori nöje eller blandat?
    Då fixar jag det imorgon kväll! Sov gott alla trevliga, snälla, söta och busiga tjejor!
  • Mori
    Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-08-29 13:58:16 följande:
    Hjälp mig!!Ni som fixar kransar och dylikt, vad använder ni som stomme?Köpte ett "mosshjärta" här om dan, och som stomme använde kvinnan ett sorts rep som det var järntråd i!Var hittar jag sånt?Har sökt både på Panduro och....ja det andra!TÄnkte som så att det är fina "ge bort" presenter...men utan stomme kommer man ju inget vart.
    Jag letar också efter det. Jag köpte på panduro för ca fem år sedan men det verkar inte finns kvar. Skulle tro att blomsterhandeln har.
  • Mori

Ni som gör tyghjärtan, vad fyller ni dem med? Har gjort ett hjärta till min ram... Fyllde med toapappaer Ser bedrövligt ut, knöligt och dant.

• Mori
    Smultron och glass skrev 2007-08-29 15:33:53 följande:
    Mori: Såndär stoppning finns att köpa i tygaffärer eller på typ Åhléns. Inte speciellt dyrt är det heller, om man nu inte känner för att slakta en kudde.

Funderade på att mörda kudde, men hade ingen ledig Då får jag ge mig ut och shoppa lite fylling. Tack för tipset!

Salmiak6: Jag har ju ingen kudde ledig sedan idag

• Mori

Smajla: Underbar! Var köper man en sådan?

• Mori
    Karamellfabriken skrev 2007-08-29 21:27:19 följande:
    Salmiak,Oj då, får väl ta tillfället i akt och skyta lite då !Jag är väl over lag ganska så händig just. Tapetserar, lägger golv, kaklar, renoverar möbler, anlägger trädgården, kör släpvagn, kittar fönster, målar huset, byter markiser och persienner. Monterar, lagar och fixar.Ja, typ lite manliga saker gillar jag att ta mig för som en motpol till all spets och pyssel inomhus.
    Om du skulle kunna ta och lära upp min man lite Mig också... Jag har precis slitit sönder persiennen i vardagsrummet. Det gör mig galen att inte kunna dra upp den, och inte förstår jag mig på hur jag ska få loss skräpet heller...
  • Mori

Ska väl skriva lite om mig också då. Jag spelar LITE gitarr och sjunger. Jag älskar att måla, rita, pyssla och greja. Men mest av allt älskar jag kickboxning. Ännu en man i en kvinnas kropp alltså

Salmiak6 Jag har också undrat vad man ska kalla dem.. Jag kallar mig själv och mina vänner för tjejer fortfarande, man vill väl inte inse att åren går

• Mori
    Salmiak6 skrev 2007-08-29 21:49:18 följande:
    Nehej, måste ladda batterierna inför morgondagen då jag ska lära en stackars 3:a pluttifikation.
    Du får skratta, blir en bra motvikt till mina tårar. Nejdå så illa är det inte, men det ser illa ut. Sov så gott och ha en bra dg imorgon!
  • Mori
    Pärla1 skrev 2007-08-29 21:53:57 följande:
    Nytt hos mig, prinsesshjärtan
    Dom ser smarriga ut! Vilket pyssel att få dit glasyren snyggt!
Svar på tråden Vita hem del 5