• Mori

Vita hem del 5

Smajla skrev 2007-08-28 19:45:24 följande:
    har du kikat på Blocket?
    Nej....gud nu skäms jag...Borde jag ju ha tänkt på!
  • Mori
    Sylt skrev 2007-08-28 20:28:30 följande:
    Mori --> Ngn i tråden har köpt en på typ Bauhaus för 99 pix.

Kanon! Det var samma pris som en begagnad på blocket

Adamama: Nej vi har ju inte det, inte som jag vet iallafall. Men jag ska googla lite så får vi se. Tack för tipset!

• Mori
    Susanneh skrev 2007-08-28 21:20:27 följande:
    Vita hem,,, nykterklubben eller...
    Fattar inte riktigt Vad menar du?
  • Mori
    Susanneh skrev 2007-08-28 21:25:07 följande:
    Skojja lite bara,, du vet man kan ta en "vit vecka" från alkohål och sånt...
    Ah, jag är en smula slötänkt jag Jag är inne på mitt femte vita år... Så då har jag hittat rätt då
  • Mori
    mimmi006 skrev 2007-08-28 22:41:33 följande:
    Ja, den har jag faktiskt spanat in... men en Vipp är en Vipp ! Den ser ganska billigt ut i verkligheten, men frågan är om det inte är värt det. Rusta kan vara helt förskräckligt, men de har fina plastmattor och städhinken är jättefin! Det är kul att hitta fina saker på oväntade ställen, tycker jag. När ska vi åka till Ilva då?
    Tänk om jag vetat att Rusta hade plastmattor... Då hade jag haft 500 kr kvar att ha skoj för och en precs likadan matta
  • Mori

Nyfiken Rosa: Skäning minsann! Morsan är från Perstorp. Min man älskar att be henne säga choklad, ketchup, peugot, porsche osv

Gemelli: Nej, det vill du nog inte. Bror min köpte radhus där. Han flyttade lika fort igen.... Mariefred är ju en pärla!

• Mori

Hej Nyfiken Rosa! och mimmi.
    Såhär ser jag ut... Är sällan med på bild så denna får duga, ni får låtsas att ni inte ser maken eller nåt
    Jag å Robban.JPG

• Mori
    NyfikenRosa skrev 2007-08-28 23:30:51 följande:
    min sambo skulle nog inte heller vilja hamna här inne... vi får viska..
    Ja hemskt gärna. ´Han skulle dö av skam bland plattsättarpolarna om de visste att hans nuna fanns i en inredningstråd på fl...ASG!  Han sitter faktiskt bredvid mig, men han är inte så intreserad av fl..TUR!
Svar på tråden Vita hem del 5