• Mori

Vita hem del 5

gemelli skrev 2007-08-31 20:35:45 följande:
    Dom säljer den som en resturang och det är vi inte intresserad av. Lokalen är i föröverig JÄTTESTOR. Jag vill ha en butik på 100-150 kvm och den är över 500 kvm. Men vi täkte ju att vi kunde bo på övervåningen och ha butiken på undervåningen
    På så vis, nä restaurang var väl inte riktigt vad du tänkt dig Hoppas ni hittar någon bra lokal! Ska hålla utkik jag med. Hittar ni något bra hus då? Ska du ni ha butik i Stränkan är det väl bra om det inte ligger alltför långt bort. Åh, jag blir så inspirerad när du skriver om butiksplanerna! Men jag lovar att inte konkurera med dig
  • Mori
    gemelli skrev 2007-08-31 20:47:28 följande:
    Näää jag vill om det nu blir nått ha den runt uggleparken, hamnen, hospitalgatan Vet inte om du läst i tidigare trådar, men vi var med och bjöd på kyrkbrinken 3 för några månader sen. men huset blev alldeles för dyrt för våran plånk då eller nu oxå. Den gick ju för 4 miljoner.Nää vi letar ju tomt, har sneglat på den på Aspön, men vi får se vart den hamnar. Fortfarande iga bud på den.Annars finns ju det underbara huset på samtingsgatan inte heller det något bud på. Om det inte kommit in nått bud till nästa helg tänkte vi titta på det då vi ska till strängnäs och då ev lägga ett skambud

Jag är tyvärr otroligt dålig på gatunamn.... Har bott här sen i oktober men du verkar mer hemma i stan än jag-) Klart ni ska lägga ett skambud. Prova måste man ju!

Jädrar, 4 miljoner... Mycket stålar.

• Mori
    gemelli skrev 2007-08-31 21:55:12 följande:
    Tack alla än en gång, ja det löser sig nog. Men allt känns så svart när man får beskedet tyvärr...Tror ni man kan spraymåla dom här vita eller blir det inte bra, alltså att färgen kommer släppa?www.anglaboden.se/products_pictures/DSCF5971....
    Det går säkert att spraya. Biltema har både primer och färg avsedda för metall som ska tåla en hel del. Men det beror nog vad du ska hänga på kroken. Hänger du tex nycklar på finns det nog en liten risk att färgen nöts av, ska du hänga något i tyg eller så tror jag det funkar bra.
  • Mori
    numberone skrev 2007-08-31 23:06:14 följande:
    Ingen här ikväll?
    Jo fast jag är på väg mot sängen Jag gillar tanken med olika stolar, så länge de har samma färg
  • Mori
    numberone skrev 2007-08-31 23:09:17 följande:
    Mori:Hej hopp!!Mmm skönt att sova lite... jag borde med men har svårt att slita mig. Självklart samma färg på stolarna!!
    Då är det bara och tuta och köra tycker jag Ska hjälpa vänner att flytta imorgon och är tokförkýld så jag behöver nog sova lite  Natti natti!
  • Mori
    gemelli skrev 2007-09-02 21:53:06 följande:
    Måste få fråga er vad tycker ni om det här huset. Vi är lite sugna på att köpa det! Bo på övervåningen och ha min "butik/salong" på undervåningen?Bo tills vi hittar och ev byggt klart drömhuset 195.149.144.149/images/41/4161589141.jpg
    DET gillar jag, mest för att det skulle komma en underbar butik nära mig
  • Mori

Smajla: Så fint det blev vid sekretären!
    Lasseliten: Kalasfint kök! Där vill mam baka bullar och hålla på med långkok

• Mori
    Smajla skrev 2007-09-02 22:36:45 följande:
    Dödade jag tråden nu??
    Haha, nej! Sitter och panik läser läxan som jag glömt att göra.... Måste knoppa snart! Sov gott allihopa!
  • Mori

gemelli: Jag har en Hugin som fixar all amöjliga sömmar inklusive overlock och elastisk söm. Kostade 995 kr på coop.

Svar på tråden Vita hem del 5