• Mori

Vita hem del 5

malins79 skrev 2007-10-30 20:19:45 följande:
    Mori,
    Hehe, ja vad svarar man på ett sådant samtal. Jag har skrivt på lappen "Har du tappat LITE pengar i porten?"
  • Mori

Mimmamum: Men gud så söta! kan snart inte vänta på paketet längre!!

• Mori
    Bandykillar skrev 2007-10-30 21:22:09 följande:
    Jag tänkte också tillverka lite hjärtan kanske imorgon. Jag ska måla mina och sedan hänga dem  i granen. Vad hade du för mall till dina hjärtan? Jag var och köpte pepparkaksmått men vill ha hjärtat lite mer avlångt och snett. Har du ngt bra tips? /Jennie
    Funderade också på att hänga dem i granen. Jag viker pappret dubbelt och klipper ut ett halvt hjärta, som blir ett helt uppvikt. Sen kan man klippa till det lite. Annars funkar det ju alltid att googla på bild och hjärtan så hittar du säkert en bra mall. Panurokatalogen kan säkert ha något du kan rita av. Har tyvärr ingen sådan mall.
    Lycka till!
  • Mori
    Lisa1981 skrev 2007-10-30 22:15:52 följande:
    Malins, det va den som du har som jag menade. Jag va nog lite luddig i min text innan. Jag menade den staken med vanliga "stakljus" 2 st. Jag tycker den från åhlens med 4 levande ljus också är ruggigt fin.....hmmm det blir svårt. Vad kostade den på åhlens??Jag får nog ta en sväng till coop och åhlens imorgon, när jag va där i måndags hade de inte fått upp nåt av julsakerna. Det är nog så att vi som bor i lite mindre städer inte är lika ivriga på julen kanske....Är det ingen so mkan hjälpa mig med hur man gör för att lägga upp bilder i tråden??? eller det kanske inte är nån som vill se??
    Klart vi vill se! Du måste ha bilden i ditt galleri. Klicka på bilden så att den blir stor. Högerklicka och välj kopiera. Gå till tråden och klistra in den i skrivrutan. (Högerklcka och välj paste/klistra in. Lycka till!
  • Mori
    Anton2005 skrev 2007-10-30 22:26:02 följande:
    jag försöker lägga in bilder i mitt galleri men det fungerar inte. Fler som har problem?
    Nej inga problem. Lade in i dag. Kan de vara för stora? Prova att förminska dem lite.
  • Mori
    Anton2005 skrev 2007-10-30 22:49:57 följande:
    ska testa (om jag vet hur man gör) behöver verkligen smakråd
    Öppna bilden i t ex paint shop. Under menyn näst längst till vänster kan du välja att ändra storlek på bilden. Hoppas det funkar!
  • Mori

Åh det har jag ju glömt att kommentera! Kajsa, du är sanslöst produktiv. Får dåligt samvete när jag ser hur du jobbar, och hur fint det blir.

• Mori

Tycker det passar jättefint till fönstret och bordet, men blir osäker på hur det funkar med luckorna. Överlåter det till någon av proffsen i tråden Hoppas du inte tar illa upp för att jag svarar ur hjärtat!

• Mori

Kajsa: Så underbart söt! Helt i min smak! Var har du köpt de fina spetsarna?

• Mori

Kajsa. Sover du och skiter som vi vanliga dödliga? Blir så imponerad av din driftighet! Vill du smittas lite?

Svar på tråden Vita hem del 5