Vita hem del 5
Kajsa M
Mysigt! Men jag hade hängt den på någon typ av kosnoll, kankse i jutjärn? (hur sjutton stavas det??)
Kajsa M
Mysigt! Men jag hade hängt den på någon typ av kosnoll, kankse i jutjärn? (hur sjutton stavas det??)
mimmi006: Får jag flytta in hos er med man och barn!? Ser så ombonat och inbjudande ut!
Höll på att skratta ihjäl mig. Såg att du hade en Hemnes byrå av den höga varianten. men jag tyckte att din verkade vara ett mellanting mellan den låga och den höga, min är ju så jättehööög... Funderade en stund, sen tog jag med mig Moas lilla pall till byrån, ställde mig på den, och vips så såg min byrå likadan ut. Hade helt enkelt ett mycket lägre perspektiv med mina ringa 153 cm...
Men jisses. ANALFABET, ska det ju stå säklart. Härligt att man stavar fel på just det ordet också
Underbara sängar!! Helt fantastiska. När maken blir färdig plattsättare, då SKA jag HA en sån säng. *viskar* Och ett barn att lägga i sängen...
mimmi006: Men visst är det sjukt hur olika saker ser ut när man ser dem ur andras perspektiv. Jag missar alltid att städa uppepå TV-skåpet. Jag ser ju ändå inte om det är skitit eller ligger grejer där
Kajsa M: Jag bjuder mer än gäran på det garvet
Knyttis: Ja den gör ju det! Man blir euforisk! Skulle sälja bilen för en sådan, men maken skulle nog gråta blod om jag gjorde det!
Himmelbit: Är benägen att hålla med Kajsa där. Känns som om divanen inte är här för att stanna. Jag har ju en sån soffan själv och älskar den förvisso, men man vet ju aldrig hur länge Mina päron köpte en likadan soffa som vi har, fast en tresits med tillhörande pall. Pallen kan man fästa ihop med soffan undertill så att det blir en divan. Ledsnar man kan man ju bara koppla lös pallen. En av anledningarna till att jag är så fäst vid vår soffa är att den är tillverkad i något slags "lackat" skinn. Så inget fäster på den. Går att torka med bort kiss, kräk, välling, kaffe, mat mm med fuktad trasa!
Himmelbit: Så lite så! Gillar den skarpt, men jag fixar inte mönstrade tyger hemma Älskar det hos andra och kan beundra dem lääänge, men kan inte köpa hem det.