Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

lasseliten skrev 2007-09-25 21:12:15 följande:
    God kväll i tråden! Jag har knåpat ihop en nytt blogginlägg...Köket visas! Välkomna in! vittochbrett.blogspot.com/
    Vill säga här med ÅÅÅÅÅH vad FINT!
  • knyttis
    Kajsa M skrev 2007-09-26 10:13:31 följande:
    I morse ringde de från skolan och ville att jag skulle vicka. Men jag tackade nej! Är så trött på denna skolan redan så jag får spader. Har jobbat 1 månad och tycker redan så illa om den. Särskilt rektorerna. De är då rakt inte kloka. De har skällt och svurit åt några lärare mitt framför barnen så nu har de gått hem och vägrar komma tillbaka. Det ni!Själv fick jag mig en dänga förra veckan för att jag inte självmant har räknat ut att jag skulle göra några timmar i en annan klass utanför min arbetstid. Känner bara att jag måste sluta där så fort som möjligt innan det skadar mig alldeles. Mår dåligt hela helgen och måndagen för att ajg ska jobba på tisdagen.
    Där FÅR du inte fortsätta - alldeles för skadligt! Vill inte att de bråkar med dig
  • knyttis
    numberone skrev 2007-09-26 10:41:28 följande:
    Hej!!! Måste bara få berätta en liten sak...... ni får inte skriva nåt om det i min blogg.... JAG ÄR GRAVID!!! Testade i morse.... Skakar av lycka (och rädsla av att få mf igen)
    Härligt och viskar Grattis Har också vart med om mf - känner med dig! KRAM
  • knyttis
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-26 11:31:28 följande:
    Karamellfabriken: Nä, visst är den ful!! Men jag kan inte riktigt med att slänga den utan att först försöka få den såld.. Jag kan ju köpa massa kul för 500:- .
    Testa med 600kr så kan du ju pruta lite om/när ngn ringer på den.
  • knyttis
    juliah skrev 2007-09-26 12:19:15 följande:
    knyttis, skulle syster lycklig höra av sig till dig eller skulle du ringa dem angående när de får upp sängen?
    Hon upprepade sig flere gånger och sa att de ringer som om de trodde att jag skulle ringa och bombadera dem varje dag-not!
  • knyttis
    mimmamum skrev 2007-09-26 14:31:23 följande:
    Stort GRATTIS Numberone! Jag håller verkligen tummarna för er!  Idag har Lena varit på besök, ni vet hon jag fotade hemma hos. Vi har snackat inredning i massor, så kul!
    Låter roligt!
  • knyttis
    musli skrev 2007-09-26 13:27:00 följande:
    Det här är ju ett riktigt barnsängs-fynd även om man skulle behöva betala för bussgods-frakt!!! Till er som gillar gamla barnsängar, jag får inte köpa fler! Har typ 7 stycken nu...www.blocket.se/vi/13538247.htm
    Ja den enkla var verkligen fin men den finns ju så högt upp i vårt avlånga land! Bussgods klassa der efter storlek och kg?
  • knyttis
     Efterlyser snygg kaffebryggare som gör gott kaffe?

Var började brinna för en timme sedan... I lördags pajjade micron....

Men jag är inte ledsen på ngt sett - tycker de kul ju får då får vi ju köpa nytt
  • knyttis

mimmi - vad gillar du moccamaster? den nya som är i retrostil i vitt - har sett den i verkligheten men hittar ingen bild än.

Svar på tråden Vita hem del 5