Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

God Morgon!

När jag vaknade idag trodde jag inte att de kunde vara sant att jag redan måste stiga upp och börja en ny dag igen! Att jobba sköta hem och ta hand om make och William och två katter kräver allt och mer av en då man vill ha de bra! Jag får bara ta och vänja mig att allt ej är "tipp topp" hemma mer... Nu längtar jag massor till julen och att få pyssla riktigt ordentligt. Ja så om jag inte kommenterar så mkt just nu el skriver inlägg så vet ni varför...tiden räcker ej till!

Stor kram till alla!
    Ha en bra dag! 

• knyttis

Hej och hopp!

Somnade på soffan strax innan 21 igår så idag är jag en piggelin Härligt när krafterna kommer tillbaka!

Kul och tröstande att läsa om era gravidkilon hänger med i klubben jag också. Får äntligen på mig mina gamla jeans men tröjjor och toppar ser INTE bra ut som korvskinn allihopa... De blir ju så dyrt att köpa masa nya kläder, hör till dem som häldre köper inredning Kläder är också kul men inte när man måste. Nu när jag börjat jobba behöver man ju mer respektabla kläder funkar inte att ha mina hemmamma kläder i alla fall...

Vi har tvättat, dammsugit och städat köket idag - nu ska vi gå ut i höstsolen! Är på pysselhumör men vet inte riktigt vad jag ska börja med...

Juliah - Blir det ngn säng ? Hoppas hoppas!

Fotografen - Va skönt att han äntligen är frisk, tog ont i hjärtat då du visade bilder då han var så dålig stackarn. Kul att han kunde gå till dagis och leka!

• knyttis

Kajsa - Fina kuddar och stjärna!

Juliah - Tack! Ha de så kul! Då kanske sängen står uppmonterad då du kommer hem

• knyttis
    Kajsa M skrev 2007-10-04 22:09:27 följande:
    trodde dottern var frisk nu. Så kollade vi tempen bara för säkerhets skull. 39 grader! Och vi som ska bort i helgen...
    Söt och skojsig bild du visade på dottern innan! Hoppas de svänger fort och att hon blir fisk till helgen!
    gemelli skrev 2007-10-04 22:11:37 följande:
    Va inte dom här lite söööta?www.blocket.se/vi/13671841.htm
    Sängen gillade jag den andra kändes lite klumppig och stel kanske! Tomas Ledin och Uggla det låter riktigt spännande! Jag som älskar Ledin

Bea - De var tråkigt att höra om maken. Får han läkemedel el ska de undersökas vidare?Kram!

Juliah - Bidde de en säng? Du kanske sitter brevid den nu och bara LER stort och myser! Jag älskar verkligen Sebran så fina linjer,rejäl och helt underbar madrass! Som ett smycke i Williams rum som gör både honom och mamma glad

Peak - Roligt att det artar sig med huset!

VSM - Var det du som funderade över ett runt fönster i köket? I så fall såg jag ett med ett kryss som satt som ett + i ett fönster idag. De såg urfint ut!
  • knyttis
    Kajsa M skrev 2007-10-04 22:24:07 följande:
    Är det någon som börjat blogga som vi ska lägga till på nya bloglistan?
    Vilken blogglista menar du?
  • knyttis

Jag har haft en supereffektiv dag idag. Skönt att ha såna emellanåt, hemmet är rent, kylen full, nybakta kanelbullar... Och nu sitter jag och avnjuter en nybryggd kopp kaffe från vår nya Mocca Master! Mmm så gott! Bild kommer i morron i bloggen!

• knyttis
    jezzzica skrev 2007-10-04 22:39:37 följande:
    vad tror ni om att köpa en sebra till en kille som är 19 månader?? är det för sent? känns ju lite bortkastat att inte ha haft den som spjälis....håller på att bli tokig på denna sängletan, kanske skall köpa en 90 resårmadrass och bara lägga på golvet.... hjälp!
    Varför inte? Den ska man ju kunna ha till 7år tror jag de var. Den är verkligen UNDERBAR är så nöjd min lillkille är ju 18mån och jag köpte ju till honom...
  • knyttis
    jezzzica skrev 2007-10-04 22:54:22 följande:
    kan man bara köpa genom dem?
    Jag känner bara till dem i Sverige men de finns nog flera!
Svar på tråden Vita hem del 5