Vita hem del 5
Just nu hade jag ingen rabatt på Mina sidor på Ellos typiskt!
Fina servetter!
Just nu hade jag ingen rabatt på Mina sidor på Ellos typiskt!
Fina servetter!
Morn morn!
Sitter med en kaffekopp i handen som inte smakar så vidare...måste köpa bryggaren nu i helgen. Drack kaffe bryggt i en moccamaster som var riktigt smarrigt igår! De blir en sån ska ännu bara kolla färgen vit/svart.
Me&I partyt igår kväll var jätte roligt! Tyckte kläderna var bättre i verkligheten än på nätet. 6st av oss som var på partyt var Tandläkare De så roligt att träffa nya människor med samma yrke och bytra erfarenheter.
Ingen kryssbokhylla fanns på Jysk men de hade jag inte väntat mig om den fanns för ett par år sedan. Kollade efter Annika serien men den hade de inte fått in, möbelkvaliten generellt lämnade mkt att önska. Tur att du Julia gjorde ett fynd när du hittade din x-bokhylla som var bra och stabil! Lite stoppning till pyssel köpte jag och ett Lexingtoninspirerat härligt voffellakan i blåvit randigt till William..
Hanna - röstar på vitt! Surprise!
Mori- roligt att du tittat in! Fortsätt jobba på! ---------------> energistråle!
Gemelli - Hoppas de lugnat sig under natten och att de gick bra på akuten för din större kille! Kram!
Smajla- Tror jag glömde ge dig en KRAM tidigare. Läste dit inlägg för ngn natt sedan. Du sprider mkt glädje här de vet du - hoppas vi kan hjälpa och stödja dig nu när du har de tungt! Din man verkar vara värd sin vikt i guld! Ibland är livet tufft och då är det viktigt att man ställer upp för varandra. Sklöt om dig
Skogsstjärnan - Grattis!
Känner med dig! Min son är ju i samma skede och får sina kindtänder och det är minsann inte roligt för ngn av oss! Ingen får sova och han är olycklig och har ont! Fast jag är tandläkare så kan jag inte göra mkt - ge kallt att bita på Alvedon när de riktigt jobbigt och hoppas de kommer fram fort fort!
Lycka till i garnaffärn Julia!
Nu åker vi iväg till BVC på 18månades ktr. Kanske blir de lite shoppat också
Efterlyser snygg dockservis? Kollade på den fån Rice idag vit med röda prickar den var fin nu undrar jag om det finns fler fina som jag missat. Försökt googla utan så mycket resultat!
Gemelli- Vad skönt att det ordnat sig och att lilla Vide är kvar i magen!