Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Beatrize74 skrev 2007-09-22 20:46:45 följande:
    Knyttis - toppenfint! Vad kreativ du är! Nu snurrar det i huvudet på mig och funderar på om jag kan hitta någon liknande lösning på mina ormtrassel.
    Tack och vad roligt att du är här med oss ikväll!
  • knyttis
    MichaelaW skrev 2007-09-22 20:40:09 följande:
    Hej på er! Vad ni har skrivit. Jag ska läsa ikapp snart först tänkte jag skriva att jag har varit och köpt den två nya köksstolarna idag. Det är "äppelstolar" och dom verkar vara ganska så gammla, sittsen är stoppad med halm, hi hi... Jag behöver råd. Stolarna är vitmålade och dom är målad med en sån där blank färg som man alllid målade med förr, jag är egentligen inte så förtjust i när färgen är så där blank men stolarna är fina för dom ser så gammla ut. De som är så synd är stolarna är målade ganska så slarvigt, det är ojämt med färg på vissa ställen. Jag som är så pedant kommer störa mig på det hela tiden och därför känner jag att jag vill måla om dom samtidigt som jag inte vill, jag vill ha kvar den gammla färgen och att dom är så där "välanvända" Vad ska jag göra? Måla eller inte? Ge mig råd. Titta på bilden "äppelstol" och till vänster där ser man att färgen är ojämn (som en tjock färgrand) tycker ni att det inte gör någonting? Sittsarna ska självklart kläs om, hi hi... www.familjeliv.se/krypin/michaelaw/galleri.ph...
    Jag gillar nog när de ser jämt, slätt och "rent" ut så jag skulle måla Men de jag de
  • knyttis

Camilla R & Morsan Martina - Tack! Vad skönt att de flera som gillat min gömmabortsladdarhylllösning!

• knyttis

Hej här har vi varit uppe hela natten med sonen som blivit sjuk IGEN. Nu har han äntligen somnat in i pappas famn - skönt. Han har åkt på det ena viruset efter det andra sedan han började dagis nu... stackars liten!

Har snabbläst emellan allt tröstande och vyshande... ngn frågade om hur kappan var hängd: krok i varje kant och så hade jag sytt knapphålsöppningar på insidan av motsvarande ställe!

Nu ska jag smyga iväg och handla - de blir nog take out food idag Orkar verkligen inte laga ngt.

• knyttis
    Beatrize74 skrev 2007-09-23 12:58:04 följande:
    Och jaaaaaag! Glöm inte lilla mig!
    TACK BEA!
  • knyttis

Hemma efter handlandet! Lillkillen helt slut har gått omkring och gungat och tröstat och nu sover han Blev IcaMaxi och Hm som hanns med.

Smajla - Tack! Fint i bloggen!

Mimmi - Lyckans ost! Min man städar men inte så noga... ofta gör jag heldre det själv så de blir ordentligt gjort

Mimmamum - Ser fram emot bild på dina nyinköp Roligt att de inte var så dyra. Kanske man borde ta en sväng till Åhlens nu när de verkar fått in så mkt fint.

Juliah - Vad roligt att du varit inne och skrivit! Kram!

Sydde ett hjårta med lite broderi igår - ska visa bild senare.

Ni som fått kommentar av Snickarsbacken i bloggen- det är jag Har skaffat konto så jag kan kommentera ordentligt!

• knyttis

KajsaM - Vad roligt att du haft det bra och lugnare!

De så lugnt här nu - saknar alla som inte varit med - sörjer faktiskt lite att det inte är som förr!  Stor kram till alla som behöver en!

Svar på tråden Vita hem del 5