-
Fint!LissAnna skrev 2007-09-22 09:34:58 följande:Loppisbordet är målathemmapalandet.blogspot.comVa roligt att du får en egen dag! Ladies night - är riktigt avis på dig!Malwa skrev 2007-09-22 09:55:13 följande:Godmorgon alla vita vänner! för första gången på länge vaknade jag med en "glad" känsla i kroppen! Har känt mig allmänt nere ett bra tag nu, vi bygger ju nytt hus och visst är det spännande, men samtidigt gör det att sambon och jag nästan inte hinner ses om dagarna + att jag tar hand om våra barn hela tiden. Och det är jobbigt att vara småbarnsmamma! vilket de flesta av er känner till? (fast det ska man ju helst inte erkänna).jaja i vilket fall som helst så åker sambon till london idag och då borde jag ju vara ännu mer ledsen, men idag kommer min kära mamma och hennes sambo och barnvaktar åt mig. Så jag ska bara ta hand om mig själv idag, + att jag ikväll ska på ladies night i globen med jobbet, ska bli sååå roligt!Sen att jag kan kolla i vita hemtråden och önska mig en massa fina saker samt få en massa rolig inspiration gör ju inte saken sämre!Kram på er alla! från en superglad Jennie
-
VÄLKOMMEN - ser fram emot bilder!fålen skrev 2007-09-22 14:06:29 följande:Åh vad fina hem ni har allihop. Jag har varit inne hos många av er och snokat och fått massor av insperation och skaparglädje, stort tack.Min bloggmapp i favoriter har blivit knööökfull med tiden.Jag har precis skaffat kamera och ska så snart som möjligt lägga upp lite bilder av mitt hem så får ni snoka tillbaka.
-
Inox - Jättefina korgar och mysigt gästrum!
Mimma - Vad roligt att du äntligen får dina HD lampor- dom är du värd många gånger om Vad skönt att du fick sålt en hel del på loppis- de brukar kännas så renande
VSM - vid den mindre spegeln tycker jag
nublu - helt klart ett hus med potential enligt oss vita hemmare!
-
Min hud är len som en babyrumppa - aniktsbehandlingen var som en drömm! 90 minuter ren avslappning...nu frestas jag lite De helt klart värt varenda slant! Detta borde vara ett obligatorium till oss mammor!
Vårsol - 40 eller 4 ton var är skillnaden -
Vårsol - de går på 695kr för 90 min hos min. Jag har fått enastående resultat. Jag fick precis som dig dålig hy efter graviditet och amning men det har löst sig nu
-
Skogsstjärnan - innstämmer i kören om kaklet
-
Låter underbarty det med!Kajsa M skrev 2007-09-22 20:22:41 följande:Låter underbart!SJälv har jag gjort en handbehandling med "silkeshänder" från Mary Kay. 4 olika produkter med skrubb osv. Man får så otroligt lena händer.
-
Ni ser hur hemskt det var med sladdarna förut och nu efter köksradion så blev det ännu värre (köksradion syns ej med på första bilden). Vi kan ej ha grejjerna på blommbrädet för lilla Nicke Nyfiken. Jag har klurat och klurat och detta var vad jag kom på...
Fråga: Ser ut som stryk eller ok? Bytta till vit linne kappa på sommaren/våren? Ärligt går bort eller? Är osäker själv.
-
En till för att se sammanhanget -
VSM och Vårsol - Vad skönt att ni gillade min lite o tippade lösning Då får den vara kvar
VSM - låter underbart att inte ha en sladd framme! Vill också!