Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Inlägget ovan bilder på mina sötnosar som också passar inredningen

• knyttis

VSM - Tandläkarbedövning sitter oftast i ett par timmar men ibland om man använder den kraftigare kan den sitta i en hel dag om man är känslig. Sedan kan man ibalnd nudda ngn av de hundratals nervtrådarna som man har runt munnen så det blir en tillfällig påverkan inflammation som känns som det är bedövat. Men aldra största sannolikhet inget att oroa sig för Kram!

Sååå fina hjärtan, jag får sätta igång med Swapgrejjerna i helgen...blev riktigt motiverad när jag såg dina fina alster!

• knyttis

Peak - Bra att du gick tillbaka! STARKT GJORT! Men gisses vilken galen människa då råkat ut för, sådana borde inte få ha såna jobb där man bemöter människor!

• knyttis
    Smajla skrev 2007-09-21 10:48:54 följande:
    nytt i bloggenhemochlycka.blogspot.com
    Jättemysigt du gjort ute! Vill också få inspiration att ta tag i det. Jag har pelargonerna i full blomm fortfarande
  • knyttis
    Kajsa M skrev 2007-09-21 11:14:57 följande:
    Hej vänner!Finns här men i ny tappning. Har gjort mig av med mitt gamla nick och min gamla blog.Den nya bloggen är under uppstartande och heterwww.blandkuddarobusigabarn.blogspot.comJag avreggade mig igår för att kunna starta om på ny kula. Mår inte jättebra, men jag kan inte vara utan er! Ni är ändå en del av mitt liv! *kramar till alla som vill ha en!*(salmiak6)
     Vad glad jag blir - Välommen tillbaka!
  • knyttis
    Sylt skrev 2007-09-21 11:59:29 följande:
    Jättefina!Jag tror att bedövning kan sitta i mååånga timmar....I skåne kan man få ett erbjudande att "betala i förväg". Det görs en undersökning av ens tänder o man hamnar i en av fyra (tror jag) grupper och betalar därefter. Hamnar man i en "låg" grupp som jag gjorde är de suveränt!
    Jag tror du menar abonemangstandvård. Då betalar man en fast summa varje månad och så få man den bastandvård man behöver "gratis sedan" Större behandlingar inräknas ej och kostar som vanligt Jätte bra för de som sällan har behov av ngn behandling och kommer i lägsta premiegruppen då blir de billigt
  • knyttis

Välkommen fridamin och Lindonen!

Jag pratar/skriver ju nästan för mig själv nu så nu lägger jag av förän ni kastar ut mig

Mina fina murgrönor har fått SPINNKVALSTER heter det väl- vad gör jag för att få bort dem? Tacksam för hjälp!

• knyttis
    Sunna skrev 2007-09-21 13:46:40 följande:
    Knyttis: Vilka vackra katter! Jag har siameser, en brunmaskad och en choklad, passar finfint i vårt hem rent färgmässigt förutom att de hårar något alldeles förskräckligt!
    Det där med massor med hår de känner jag alltför väl igen. Borde damsuga minst en gång om dagen om jag vill ha det fint!
  • knyttis
    Kajsa M skrev 2007-09-21 14:41:19 följande:
    knyttisOm de får spinn så beror det oftast på att de torkat ut. de behöver få sig en dusch då och då. Ge dom en omgång med såpvatten och se sen till att de aldrig torkar ut. De behöver inte heller stå för varmt och ljust.
    Tack för tipsen! Jag har inte duschat dem alls men de har sett så välmående ut. Då ska jag prova med såpvatten och ducshar. Då och då är det varje dag det?
  • knyttis

Smultron och glass - De visste jag inte at katter gillar maräng - tokigt

mimmi - Vad roligt att du hittade dig en ny matta! Var ska du ha den ngn stans?

Skogsstjärnan - Va fint ni får det i köket och huset / nu börjar de synas hur de blir - spännande. Kaklet du visade såg fint ut - i min smak.  

nublu - känner med dig med knät, hoppas de försvinner på en gång efter op. De många som varit besvikna över Mio Mandel nu.

Jag har sytt en kappa i oblekt linne till en lite konstig hylla i köket bilder kommer imorn

Svar på tråden Vita hem del 5