-
Smajla skrev 2007-10-10 22:22:05 följande:men jag är imponerad av ditt minne, det var ju nästan rätt!
-
Sunna - hoppas verkligen de löser sig med trappen, förstår att det känns jobbigt då det är bebis på g... Håller tummarna att de ser bra ut idag när ni vaknar el kommit på världens lösning på de hela!
Linusina - Härligt med nytt kök! Lyckorus?
Lillsyrran - Längtar också efter eget hus, längtar så det gör ont i hjärtat...söker hela tiden men det är inte lätt där vi bor där ett renoveringsobjekt kostar över 3milj....Argh! -
Bea - Ha en bra dag på jobbet!
LCroft - Sjunger "Hyvä onnea vaan, hyvä onnea vann...."
Hoppas du får många härliga klappar/presenter!
Du har ju fått några redan Jacka&spegel! -
Lyckans ost! Hoppas du blir jätte nöjd och beslutar er för att fortsätta med städhjälp! Låter underbart!emmasa skrev 2007-10-11 09:35:01 följande:LCroft: Grattis hoppas du får en bra födelsedag.Här kommer städhjälp idag Så härligt, måste bara plocka lite innan Hoppas verkligen att man är nöjd, i såfall funderar vi på hjälp varannan vecka nu när jag är gravid och i en riskgraviditet.
-
Den är i den stilen men blomman i mitten av kryssen, sträcken utgår från den... Svårt att förklara- den ligger ju bara i minnet som en drömmmimmamum skrev 2007-10-11 09:44:28 följande:LCroft, grattis! Hoppas du får en toppendag! Någon som fått snö än? Här känns det i luften, lite mysigt men samtidigt lite otäckt, man måste byta till sommardäck och så!Knyttis, är det min tapet du tänker på? www.familjeliv.se/hem/mimmamum/galleri.php...
-
Vit och bara annan vitnyans på mönstret...mimmamum skrev 2007-10-11 09:53:45 följande:Knyttis, hmmm, då blev det svårare! Vilken färg är den? Stora eller små blommor?Skicka hit städhjälpen också, tack!
-
Jen05- Har gått igenom deras kollektion gamla tapeter - flere jätte vackra där bland mimmamums!
LCroft - helt rätt - där satt den! Jag som var in och kollade till Juliah idag en sväng men missade bilden med tapeten, borde förstått att det var hos Juliah jag sett den!
Juliah - Du har verkligen ett drömm hem, mössen inkluderade ! Älskar hur du blandar nytt och gammalt och får till enkelheten som är så vacker.
Kommer du ihåg vems tapet det är? Är du nöjd med den? Går det att avlägsna fläckar?
Den ser ut att skifta så snyggt, liknar våra andra tapeter i sov och vardagsrum i kulören!
Lycka till med baket! Nu närmar sig dopet! -
Välkomna!
En liten titt!
http://snickarsbacken.blogspot.com/ -
Skogis - Lampan ÄR fin! Tror den passar hos er!
-
Ååh ni ska veta att det värmer massor verkligen massor med era fina kommentarer i min blogg och även här! Tack allihopa! Roligt att ni gillar min tolkninig av ett vitt hem
Bea - Hoppas du får smutta massa gott ikväll!