Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Fluffiga moln - Instämmer har också benat av listan och det tog en stund...men nu är det gjort

Fotografen - Skönt att det ordnat upp sig för er...strunta i den dumma hyresvärlden!

Pärla - Fint pyssel i bloggen, inspirerar! Nu får jag nog ta en tur till skogen i slutet av veckan jag med

LCroft- Bra jobbat! Vad skall du göra ikväll ensam vuxen? Sy vidare?

Anton-Superfina bokstäver!

• knyttis
    Himmelbit skrev 2007-10-16 20:37:52 följande:
    Åhh min lille Himmelbit vägrar somna... Han brukar somna vid kl 18.30-19 men nu ligger han och skäller på mig inne i hans säng... "da da da da..." (han är 10 månader!!)
    Skrattande Känner jag igen!
  • knyttis
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-16 20:54:15 följande:
    Ja struntar totalt i honom....Vi har rätten till att bo till den 31 o de gör vi
    Bra - Gör det!
  • knyttis
    Himmelbit skrev 2007-10-16 20:58:05 följande:
    Ja, jag såg innan att vi var några som hade 06:or... Är din också "trotsig" redan? Gör saker som han vet att han inte får och tycker att det är jääättespännande med en mamma som säger aj aj och försöker se allvarsam ut...
    Jo de jätte svårt att få honom att förstå då man menar allvar, emellanåt bara skrattar han åt mig oförstående... När de var mindre hade man ju sällan orsak att vara "arg" på dem... Tååålamod.... Styrkekram
  • knyttis

Man saknar nog de sedan som alla säger...fast det känns mindre trevligt nu emellanåt!

Snussa sött! Kram! Tv Time här!

• knyttis

Godomorgon godmorgon!

Är på väg till jobbet tog en snabbtitt innan

Ha en bra dag allihopa!

Hanna E - Jag är värdelös på att packa tyvärr.....

• knyttis

Lynn- Vad roligt då får vi se dig mera här igen!

Mimma- Gratta sonen!

Kajsa - Brunt! Kommer ej in på din sida ...

• knyttis
    Bandykillar skrev 2007-10-18 08:14:04 följande:
    Det är ingen som har ngt bra recept att dricka när man har ont i halsen. tack
    Varm svartvinbärssaft med honung i! 
  • knyttis
    lasseliten skrev 2007-10-18 08:37:16 följande:
    Mimma - det blir en dalahäst a `la me and my home... Du vet, platt häst med tapet på...
    Jättefin!
  • knyttis
    jezzzica skrev 2007-10-18 12:39:09 följande:
    Knyttis, mimmamum och juliah, får jag lov att komma in och hälsa på hos er?
    lägger till dig
Svar på tråden Vita hem del 5