Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Godmorgon! Är påväg till jobbet men tog en snabbtitt här innan!

Juliah - Googlade på julkrubba igår men hittde ingen riktigt stilren... Försökte hjälpa men lyckades nog inte kanske ngn annan har andra förslag! Krya på dig!

Ha en mysig dag allihopa!

• knyttis
    Kajsa M skrev 2007-10-23 21:45:17 följande:
    Är det någon som har beställt från myfirstroom.se beställa några väggord därifrån och några bokstäver.Är de fullt pålitliga?
    Ja de är pålitliga, beställde en fm, paketet kom dagen efter. Beställ du bara!
  • knyttis
    LCroft skrev 2007-10-25 08:08:21 följande:
    juliah jag håller tummen hårt för att du ska få din tvättstuga nu! Allt prat om små söta vita radios (hur böjer man radio egentligen?) har fått mig sugen på en också. Började prata med mannen om det och han tyckte det skulle vara en super idé, en som man kan ta med sig i grillkåtan också tyckte han. Men problemet är ju att jag fastnat för en Tivoli och 200 euro är väl lite i saftigaste laget, vet inte ens om de säljs här i stan. Siba har vi inte här heller så jag får väl jaga vidare antar jag. Surt när man fastnar för en sak man har så svårt att välja nåt annat då, åtminstone jag
    Tips!
    Jag har för mig att jag såg en söt liten vit radio i retrostil i Vasa på HH så då kanske ni har en hos er med där. De ju ingen tivoli men en snygg i alla fall. Vet inget om ljudkvaliten dock!
  • knyttis

Juliah- Maken var på möte i Nynäshamn förra veckan och han blev lite småkär i området. Han tyckte de var så fint vid hamnen och snygga villor med! Jag fick ett sms där han skrev att vi bara måste hitta oss en strandtomt... wieee! Får nog vinna på triss innan om vi ska hitta ngt här vid oss...

Krya på dig! Kram

• knyttis
    LCroft skrev 2007-10-25 08:41:37 följande:
    Önskar jag kunde men jag har ju använt den redan, har den t.o.m på mig nu! Egentligen är det mannens fel, jag bara tittade på koftan och så på honom och så köpte han den till mig, jag sa ju inte ens nåt! *fniss* Så helt klart får han skylla sig själv som köpte nåt som jag inte ens bad om till mig eller hur?
    De klart du ska ha den! En tivoli är alltid en tivoli!
  • knyttis
    emmasa skrev 2007-10-24 21:27:48 följande:
    Ni med röda pottor. Vad glada över den färgen. Min sons potta fick han i present och den är i en skitful aprikosfärg. Inte konstigt att han gör snabba besök på den Den där radion från siba ska jag nog önska mig tror jag. Den skulle passa bra i mitt kök. Fixar lite i köket fortfarande och är ännu inte klar. men jag trivs så bra i köket. Älskar mina nygamla köksmöbler som är ett hopplock från de lokala loppisarna. Ska bjuda på bilder sen när jag är färdig.Det råkar inte vara någon här som är synsk. Har så ont i magen. Är hus och postvakt till grannarna som är i Californien och steker...hi,hi...idag när jag skulle hämta posten, de har lås på brevlådan, hittade jag inte nycklarna. de är helt borta och jag har letat överallt. De låg i min väska som stod på hallmöbeln så sonen är misstänk. Men jag hittar dom inte.
    Ja aprikos låter inte så skoj... Hoppas få se fina bilder från köket snart! Spännande!
  • knyttis
    juliah skrev 2007-10-25 08:46:09 följande:
    knyttis, jaaaa *jublar*. Flytta hit, behövs lite fler mysiga vitahemmare här. Jag ska vara er personliga guide
    Skrattande Vad gullig du är!
  • knyttis
    emmasa skrev 2007-10-25 09:35:43 följande:
    Knyttis: Flytta hit lät som en god idè tycker jag också Finns tre villor kvar i området där vi bor . Men jag säjer som Juliah. Priserna stiger med rasande fart. Tycker att jag och Juliah bor bäst som bor en bit utanför lilla staden, då kan man plocka det bästa ur kommunen.
    Vi bor ju i Siguna nu och har 5 minuters promenad till vattnet så de inte fy skam de häller...
Svar på tråden Vita hem del 5