Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Rori skrev 2007-10-21 19:14:57 följande:
    Fiin
    Tack! Allt väl? Vad har du på gång nu?
  • knyttis
    juliah skrev 2007-10-21 17:34:52 följande:
    Jag har virkat en boll!
    Gudomligt söt!
  • knyttis
    juliah skrev 2007-10-21 16:40:41 följande:
    smultron , ånej din stackare...usch, vet inte vad man mer ska skriva.knyttis, å så fin din krans blev, en riktig vita hems krans Maken åkte iväg med Noell så att jag skulle få vila, Elle tyckte att det var en mycket god idé att få lite nsam tid med mamma så här har inte vilats ett duggMen idag, för första gången sedan förlossningen känner jag att jag har tid att bara ligga ner i sängen och gosa alldeles ensam med henne *lycklig*Bebsidoften är ljuvlig!
    Tack! Vad roligt att du gillade den, synd att ytterdörren är röd bara...

Förnuftiga män som förstår att vi mammor behöver lite "egen" tid. Låter härligt med bebisdoft. Jag reagerade faktiskt idag på att min lilla W doftade lite som när han var nyfödd idag - tårögd blev jag! Hur mår du idag?
  • knyttis
    mimmamum skrev 2007-10-21 19:27:14 följande:
    De ser fiiina ut! Oj ja då har jag lite målning framför mig!Knyttis, så fin!
    Tack söta!
  • knyttis

Bea - Tack!  Zandvoort i Sickla men de har inte nätförsäljning vad jag vet. Annars finns en mer utsmyckad variant med blommönster på Syster Lycklig!

Smajla - Vad roligt att du har samma! Varför har du inte använt den?

Trollens mamma - tillagd

• knyttis
    Rori skrev 2007-10-21 19:36:05 följande:
    Hmmm, mycket som vanligt men nu går tiden åt att tjata på maken att han ska måla vårt vardagsrumsbord och våra köksstolar. En tallrikshylla borde han också göra men det hinner han inte nu Stackare!!Får slita på medan jag tjatar om mer o mer....Jag ska ha inredningsparty nästa söndag så då borde ju allt glänsa Själv då?

Jo allt är bra med oss! Maken jobbar massor, reser mkt och är borta och får träffa massa kul folk hela tiden. Jag jobbar ju halvtid nu och tycker det är perfekt både för mig och familjen. Har massa drömmar som jag vill förverkliga hemma och ska ta tag i när jag gjort swappen färdigt!

Ja de mkt med målande, jag gör de själv hemma hos oss lättast så Annars blir de aldrig gjort känns det som.
    Ska du ha tallrikshylla i köket? Inredningsparty? Låter spännande vad ska ni göra då?

• knyttis
    Rori skrev 2007-10-21 19:59:18 följande:
    Vad är det för swap som alla stressar med  hänger inte med i svängarna
    En julswapp som ngr av oss härinne är med i, vi pysslar till varandra - Kul!
    Sylt skrev 2007-10-21 21:12:19 följande:
    stooort dopkort....
    Fiiint!
    Smultron och glass skrev 2007-10-21 20:47:43 följande:
    Knyttis: Jag tror det är en likadan vattensprutkanna jag har. Jag har min i köket där jag har blandat i lite diskmedel, jättesmidigt att spruta i kastruller och stekpannor nä de ska diskas!Anton: Vi har inte besök här hemma så ofta. Mitt hem är min fristad, så helst åker jag faktiskt hem till andra på besök, då behöver man inte förbereda innan och man behöver inte diska efteråt Nä, men det har blivit så, och jag tycker det är ganska skönt faktiskt. Men ute på landet har vi ofta besök.VSM: Såg att du har Ekeskog. De är supermysiga! Ibland kan dock sittdynorna glida framåt efter ett tag, och då glider även tyget med så att det liksom blir vridet. Dynorna är ju så tunga så det kan vara jobbigt att rätta till, men ett tips för att hindra dynorna från att glida är att lägga såna där skumgummiaktiga diskunderlägg under dynorna. Det var prat om att ändra konstruktionen på kuddarna på något sätt för att undvika glidningen, men jag vet inte om det har blivit gjort.
    Mkt bra tips!
  • knyttis
    Rori skrev 2007-10-21 21:36:56 följande:
    Jo, jag ska ha en tallrikshylla i köket, men det tycks inte bli ännu, för maken har andra planer Synd att man knappt kan hålla i en hammare och såg själv Inredningspartyt kommer att bli intressant. Det är en bekant som startat upp en egen inredningsaffär, men även har partyn hemma hos folk. Hon säljer saker från Danmark. Allt från småprylar till möbler! Lite "shabby-stil" över det hela. Massor av fina saker har hon!!
    Vad spännande, du måste berätta mer efteråt!
Svar på tråden Vita hem del 5