Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Peak skrev 2007-10-18 11:52:47 följande:
    VSM - jättefin!!! Är så ledsen idag , jag har ju berättat om mitt jobb och min tokiga chef (som f.ö fick sparken efter vi berättat om hur han är) Ringde därför igår chefen över honom för att fråga om man kan se över det här med min tjänst nu. Han säger att han vet att jag fick sluta på fel grunder och att han vet att min chef ljög om mig - antagligen för att rädda sitt eget skinn men ändå ger de mig inte mitt jobb tillbaka, utan de "får se hur det blir längre fram, prio 1 nu är att anställa ny chef!" Usch vad jag är besviken på dem nu!Vad ska jag säga på min nästa anställningsintervju och ska jag behöva ljuga om varför jag slutade? Eller ska jag ha ett glapp på 6 mån i mitt cv - det här känns inte bra!!Nästa fredag ska jag lämna tillbaka datorn/mobilen/bilen (men jag har ju betalat för den hela okt så jag bestrider som det och lämnar den den sista) och då ska jag säga att jag vill ha från honom en orsak till att jag fått sluta och helst på papper eller så får han skriva vad de har gjort! Vad ska jag göra? Den  har förstört så mycket - allt för att rädda sig själv, och de andra som är kvar verkar inte tänka på att jag är en människa, som offras!Jag har inget jobb och har hus på G, sonen får bara vara på dagis 15h/v som dessutom dagis ska bestämma när han får komma! Vet inte om man ska behålla platsen, men tänk om man får ett jobb. Hade ju tjänstebil och sålde vår bil....ingen bil!Usch vad allt känns tungt nu! Är riktigt nere! Trodde ju på detta!sorry OT men det är det enda som går runt i mitt huvud nu - och målandet - ska nog åka till mamma och sy lite, får se om det blir något som jag kan visa upp senare?
    KRAAAAM!
  • knyttis

Hej och hå!

Idag har varit en härlig dag! Sonen och jag har varit hemma på tumis.
    På förmiddagen städade vi igenom bottenvåningen hos oss och sedan gick vi iväg till parken och lekte. På eftermiddagen åkte vi med en väninna och hennes jämnåriga son till ett ställe som heter Fullersta handen, ligger utanför Uppsala. Hittade en hel del, tänkte försöka hinna lägga upp lite bilder i bloggen imorn!

Nu ska jag läsa vad ni pysslat med!

• knyttis
    Anton2005 skrev 2007-10-18 13:48:34 följande:
    Knyttisw- Tittade in på din blogg...igen! Tycker att Williams rum är jätte fint. Har du sytt dynan till hans lilla stol själv?
    Tack vännen! Jo de har jag, brukas vit-blå randiga tyg!
  • knyttis
    Camilla R skrev 2007-10-18 15:22:41 följande:
    Jag vet att Hus & Hem kanske inte direkt är favorittidningen, men visst finns det ju något kul reportage ibland och den är ju gratis alltid kul och trevligt!? www.milda.com/SE-New/husohem/milda_husohem_po...
    Tack, skickade in direkt!
  • knyttis
    Anton2005 skrev 2007-10-18 21:27:20 följande:
    Vad har man mellan tyget då, köper man nå´t skumgummi typ el?
    Ja skumgummi på tygaffär el panduro t.ex.
  • knyttis

Kajsa-Strutar blir härligt!

MariaV - lägger till dig!

• knyttis
    Anton2005 skrev 2007-10-19 10:02:07 följande:
    Ha ha ni anar inte hur många såna där skräck exempel det finns. Kommer hem till så många konstiga hem när jag jobbar...men många JÄTTE FINA oxå såklart. Har många fina bilder som jag skulle vilja visa, men vet inte om jag kan lägga ut dem här eftersom det är mina kunder, vågar nog inte chansa
    Låter allt spännande....
  • knyttis

Juliah- Vad söt ny bild på Elle! En riktig sötis!

• knyttis
    JeaJea skrev 2007-10-19 11:49:14 följande:
    när jag väntade barnen visste vi att ena var en pojke men den andra visade sig inte förrän på något av de sista UL. Jag fick en sån rysning och blev så glad att jag nästan skämdes när de sa att det var en flicka. Inte bara för att det var just en flicka utan mer för att det var en av varje. nu när man ahr dem spelar det absolut ingen roll. Tjejer är nog lite gnälligare, kan ju vara en liten tröst för er som har killar. Sen tycker jag att det finns minst lika mycket fina killkläder, vissa flickkläder är gräsliga med allt rysch och pysch. I söndags frågade en dam vad min flicka hette och hon svarade piplisa...
    Ha ha, vi kallar vår lillkille piplisa me! Skrattande
  • knyttis

Fotografen - Vilken otur han har som är sjuk igen, kram från mig! Känner med dig om din Johanna

Svar på tråden Vita hem del 5