Vita hem del 5
Peak skrev 2007-10-18 11:52:47 följande:
VSM - jättefin!!! Är så ledsen idag , jag har ju berättat om mitt jobb och min tokiga chef (som f.ö fick sparken efter vi berättat om hur han är) Ringde därför igår chefen över honom för att fråga om man kan se över det här med min tjänst nu. Han säger att han vet att jag fick sluta på fel grunder och att han vet att min chef ljög om mig - antagligen för att rädda sitt eget skinn men ändå ger de mig inte mitt jobb tillbaka, utan de "får se hur det blir längre fram, prio 1 nu är att anställa ny chef!" Usch vad jag är besviken på dem nu!Vad ska jag säga på min nästa anställningsintervju och ska jag behöva ljuga om varför jag slutade? Eller ska jag ha ett glapp på 6 mån i mitt cv - det här känns inte bra!!Nästa fredag ska jag lämna tillbaka datorn/mobilen/bilen (men jag har ju betalat för den hela okt så jag bestrider som det och lämnar den den sista) och då ska jag säga att jag vill ha från honom en orsak till att jag fått sluta och helst på papper eller så får han skriva vad de har gjort! Vad ska jag göra? Den har förstört så mycket - allt för att rädda sig själv, och de andra som är kvar verkar inte tänka på att jag är en människa, som offras!Jag har inget jobb och har hus på G, sonen får bara vara på dagis 15h/v som dessutom dagis ska bestämma när han får komma! Vet inte om man ska behålla platsen, men tänk om man får ett jobb. Hade ju tjänstebil och sålde vår bil....ingen bil!Usch vad allt känns tungt nu! Är riktigt nere! Trodde ju på detta!sorry OT men det är det enda som går runt i mitt huvud nu - och målandet - ska nog åka till mamma och sy lite, får se om det blir något som jag kan visa upp senare?