Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Men var är tv:n Lcoft? Har ni ingen tv i vardagsrummet?
Den har jag inte velat ta bild på, fula spektakel Den är precis till vänster mot väggen när du kommer in i rummet.
lcroft: Sätt dig i stora soffan och ta kort rakt fram! Hur ser det ut? Är det matdelen?
Gud så imponerad jag är över alla som kan det här med att få pricken över i:et i inredningen. Nu kommer vi ju snaaaaaart att få börja inreda och jag får ångest av bara tanken. Jag kan inte få till det som jag enegtligen vill ha det! Det där lilla extra som man bara säger åhhhh till...
Här är nu bild tagen från bakom trean sett. Glöm vår fula TV/hemmabio system och timmerväggen ska bli vit! Mannen har inte bara förstått det än.
jag är nog trög, nu fattar jag ingenting LCroft. Trodde man skulle få se matsalsmöblerna om man stod bakom 3 sitsen...
lcroft: Idiotiska jag har ännu inte fattat exakt var matbordet är i förhållande till sofforna, tv:n, skåpet, fönstren...
Ja jag VEEEET, jag är dum fastän jag är brunett
JeaJea: Tack
Sy vita överdrag till högatalarna om du inte gillar dem