Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Det trodde jag med . Är rummet L format?
!------------------------------------!
! !
! !
! !
! !
! !
! ___________!
! !
!
! !
! !
!
! !
!______________! Så här?
Jag är helt klart blondin !
Nej jag är så kass att förklara! Nu har ni matsalsbordet till höger, alltså om du står framför TV:n så har du matsalen på din höger sida.
---------- ingång-----------------------------------------------------------------------
|hörnskåp TV stock ner |
| |
f matsalsbord f
ö ö
n n
| |
|soffa bord
| ------------------------------------------------
f soffa |
ö |
n |
Alltså en skitdålig skiss, men för att ni lite ska KANSKE förstå. Ingången är alltså ingången till vardagsrummet, inget är i proportioner Och så är den ju inte helt och hållet uppskissad. Hoppas man nu ser iaf som jag hade tänkt mig!
Precis VSM! Din skiss var mycket bättre än min
Jag är blondin enligt min frisörska därför som jag är så korkad
fön är ju fönster! Jag är nog för trött idag, kan inte låta bli att skratta åt min skiss!
innerst inne eller vad
Haha jag skulle lämna blommor på ett bröllop och under festlokalen är det en restaurang, det är på en gammal gård med gamla fina dörrar. Det satt en metallklyka ovanför handtaget som jag absolut inte kunde få upp. Provade på alla sätt och det började bli kö bakom. Har varit där förut och det var samma sak då. Mannen bakom mig gick fram och bara öppnade med kommentaren, "och du som inte ens är blond"
Fast min är felvänd, eller? Svårt att möblera helt klart! Kan du inte testa att flytta sofforna där matsalsbordet står bara för att känna efter *galet jag vet *, och fota så vi får se :