Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
men fråga i bloggtråden pärla!
Pärla: har du lagt upp bilden? Om inte så testa att lägga upp den först med bloggers text och ändra den när bilden redan ligger uppe.
(Psst.. Jag har en lampa till dig om du vill ha den ...)
nytt i min blogg, besök hos Sylt www.kronbladochlantliv.blogspot.com
God morgon!
Idag bär det av till Ikea - igen! Ska byta några täckskivor tilk köket. Hoppas jag hinner förbi Rusta för att se om det finns några boxar kvar....
Vad har ni för planer för dagen?
Godmorgon lasseliten!
Alltid lika kul med IKEA! Den boxen är så fin, är också sugen på den!
Idag blir det promenad och läkarbesök, Albin har fått öroninflammation lite otäckt fast han verkar rätt glad ändå!
Sen tänkte jag försöka städa lite, och pyssla med ett litet nytt projekt innehållande en dalahäst! Är man dalkulla så! Får se hur det blir, ibland ser det mycket bättre ut i huvudet än i verkligheten!
Jo höll nästan på att glömma, kanske SWAP paketet kommer idag!
Godmorgon!!
Lasseliten,skoj med ikea!! Jag ska dit på fredag Städboxen köpte jag sist jag var i sthlm, dalarna verkar inte ha den men fin är den iaf!!
Mimmamum tack snälla för det fina hjärtegrynet, det hänger på mitt hjärtegryns säng
Tack M HOW, vad kul att du blev nöjd! Så städboxen finns inte i Falun? Blir det nåt speciellt på IKEA?