Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Gjorde jag själv i helgen. Köpte en lååång murgröna som jag band på ett hjärta
Smajla så gullig din man är!
Måste ni visa alla snygga trappor? Kanske jag borde ta tag i vår och slipa den, mål har jag Men det är så jobbigt att slipa och det blir så dammigt
Sunna: jag älskar när trappstegen är trä och resten vitt.
Är det någon som vet var man hittar en snygg spiraltrappa? Jag har sett drömtrappan i en Sköna hem för några år sen men hittar inte numret.
Här är våran vitmålade trapp http://lantligating.blogspot.com/2007/05/knarrig-vitmlad-trapp.html
Jag ångrar lite att vi inte målade den grå som newht. Den blir ju smutsig bara man går upp en gång! Fast den är ju fin
Numberone; Åh, nu rodnar jag- Tack! (vet inte hur man gör en rodnande gobbe) Jag gillar dessutom den gamla känsla grått ger...o det passade så bra ihop med all pärlspont!
Gemelli; Men gud vad snyggt! Vilket jobb, bröt du inte av massa kvistar? Har försökt själv, men jag blir galen o får den inte lika tajt o snygg som du fått din...min ser ut som en slarvig håruppsättning...*skäms*
Karamellfabriken; Skojar du??? Den e ju ursnygg OCH vit! Men de ser ut som en innertrappa? Inga problem med gojs o grisigt utifrån då va?
www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4 Eller det här kanske?