Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Men ååå har ni gjort en ny tråd då måste jag ju lägga den i mina favoriter så att jag kan fortsätta att snoka runt bland era supernajsiga hem! Hoppas ingen tar illa upp för mitt runtsnokande!
Det är okej om du lånar par brallor av mig!
Ska se om jag kan tova ihop nåt till dig...
mimmi006
hm att alla berömde henne för tvättstugan och att det va bilder under hela renoveringen. Dom hade en vit bänk med ett vitt stort handfat i och tyg under bänkarna. Det va ett gammalt fönster i väggen så man kunde kika in i bastun.. Säger det er något?
ja tror det va en tjej som brukar skriva i erat forum.. Men ja vet inte
Det enda jag kommer på är min lilla veranda... minlillaveranda.blogspot.com/2007/05/hr-kommer-bilder-frn-badrummet-i-det.html
Eller vänta - minns ni tjejen som hade det där underbara huset ute på landet utanför Göteborg som var ett gammalt missionshus? Som låg ute till försäljning och vi dreglade så över det underbara huset inrett i vitt? Tjejen finns ju här på FL också men har inte en aning om vad hon heter.. Nån som fattar vem jag menar? Eller rent av känner igen sig?