Vita hem del 5
Julia: Det var väl tretti.se. Men om det är någon skillnad i tillbehör vet jag däremot inte.
Julia: Det var väl tretti.se. Men om det är någon skillnad i tillbehör vet jag däremot inte.
Eller glöm det, det var nog fel förresten.
Det var nog pixmania.se
Hej hej,
Nu är jag tillbaka från vår konferensresa. Jag är otroligt trött, men det har varit helt fantastiskt så det gör ingenting!
Jag har inte hunnit läsa ikapp än, men fastnade på detta:
Juliah: Nej, usch vad tråkigt! Det är verkligen så typiskt när man har bestämt sig för något man trånat efter så länge. Jag känner nästan bara till inredningsaffärer i Sthlm, och där har nog du ännu mer koll (framför allt på de som har barnsängar), men om jag skulle springa på något så lovar jag att säga till!
Jag har några nya inlägg i bloggen, lite om resan och sen lite blajblaj. Det närmaste inredning man kommer är väl mina halvvita maränger. smultronochglass.blogg.se
Usch, idag har jag mått riktigt dålig. Jag har varit yr i huvudet i flera dagar, men idag var det värre än tidigare. Jag gick tillochmed hem tidigare, och jag brukar snarare sitta över några timmar så det tillhör inte vanligheterna. Jag vet bara inte vad det beror på, så det är lite läskigt.
Nu ska jag läsa ikapp vad ni skrivit under kvällen, flera sidor med andra ord! Pratmajor
Skogsstjärnan: Fy vad läskigt med älgarna! Jag är alltid orolig när jag kör utanför stan att det ska komma något stort djur utlufsande på vägen. Oftast så finns ju inga lampor längs vägarna heller, så man ser ju bara så långt som de egna lysena lyser upp. Tur att din man klarade sig utan att krocka!
Mimmamum: Nej, vilken osis! Det har verkligen varit oturens dag här i tråden idag!
VSM: Vad fin kudden blev!
Vad fånigt det där med swaptråden egentligen, vem skadar det egentligen?
VSM: Haha, superlim är min bästa vän när jag ska bygga pepparkakshus
Än så länge är det bara jag själv som äter upp det, och mitten på taket (där allt godis sitter) går ju att äta i alla fall. Den dagen vi får barn får jag väl överväga att bränna sönder mig på smält socker igen...
Emil i Lönneberga: Jag kan tycka att det är jättefint med "öppen" bäddning, men med två katter hemma är det inte ett alternativ för mig. Jag kan ha så korta stunder om jag vill att det ska vara extra fint, typ om vi får främmande, men inte till vardags. Jag har ett vitt stickat eller virkat (jag ser inte vilket som är vilket) överkast som jag köpte på Åhlens för många år sedan.
Smajla och Julia: Tack! Jag ska faktiskt gå och lägga mig alldeles strax (jag är annars en liten nattuggla), så förhoppningsvis mår jag bättre imorgon. Annars får jag väl ta mig till fröken doktor.
Julia: Åh, jag letar också efter en bra lösning för att dölja sladden och uttaget i taket. Verkar hopplöst! Hoppas någon har något bra förslag.
Så, nu har sambon kommit upp med den sista tvätten, dags att sova. God natt!