-
Så när man far till Sköna Clara så kommer man och hälsar på er samtidigt?ellen h skrev 2007-08-28 09:39:22 följande:Butike ligger jer nera oss i Kaustar. Hon säljer kleeda ter heim vi teiss. He int na billi kleeda on har men jättehärli såklart bla. Hilfiger!! Min svägerska ska öpen en kläbutik snart jer i Kokkola. Ska seli bla. Lacoste, Sand, Henry Lloyd, Gant... He under planering fö tillfälle!! Hoppas man får liiti släktrabatt ifall on öppnar
-
Labolina vad säger du? Vill inte Lilla My ha spetsar och rosa till Lilleman? En söt, rosa klänning med volang av spets?
Har har det inte blivit ärvt så mycket kläder, först en pojke och sen en flicka, och efter andra barnet trodde jag ju att jag hade färdigt så jag gav bort det mesta. Sen kom jag ju på 6 år senare att kanske ett barn till skulle vara bra, och så blev det en flicka till, men inga kläder eller nåt annat heller för den delen hade vi kvar, så jag har köpt nytt till henne med -
Vi har en Brio Duo som jag är supernöjd med!Kamee skrev 2007-08-29 14:18:05 följande:Hej all!Ja aviker lite från ämni å frågar hudan bånvagna ni har. Vi får lill i december å ja tycker dehe me bånvagne e så jobbit. Ja ha kumi så langt att he var antingen en Brio älder Emmaljunga. Så ja tänkt liksom ta pulsin på edar å si vilken sårt ni har å om ni e nöjd me vali?
Hmm.... Jag borde väl lära mig att vara tyst men när jag inte kan så får bjuder jag på att jag är aningen korkad Vad är älgflugor för nåt? -
Och inte kan jag svenska eller skriva rätt heller....
-
Hur lång är du? För jag är kort och vi har teleskop handtag Mannen däremot är jättelång och han säger att det är bästa vagnen vi haft, alla andra vagnar har han lyckats gå och sparka i varukorgen men inte med den här.Kamee skrev 2007-08-29 14:41:04 följande:He ja har på klart e att handtagi ska va vändbar tömdi teleskop e ja fö kort fö å så ska e vara metallkorge under. Kan ba tänk me hu fort edi tyg byri loft å mögel tå e var våt i eit.ja lutar liti mot brio fö ti verkar ha liti minder yttramåtte å va liti lättari, men tå hadi så stygg färgona :)
-
Jag är 160,5 (man får inte glömma den halva centen ) Men det är väl kanske vad man blir van med. Men jag tycker inte att det är högt?Kamee skrev 2007-08-29 14:45:35 följande:Ja i 1,57 lang
-
Som en extremt lat människa så säger jag bara att jag aldrig skulle ställa mig och blanda mjölkersättning. Helst matar jag ju inte med flaska men det är ju sånt man inte alltid kan bestämma själv. Men att behöva stiga upp på nätterna och mata när man istället kan dra upp linnet och slänga fram maten och fortsätta sova, nej usch! Jag har gjort både och så jag vet vad jag föredrar
-
mariem: Jag ammade första i 14 månader, andra i 18 månader och sista i 9-10 månader (kommer inte riktigt ihåg) de 2 äldre tänkte aldrig sluta, ammade dem på nätterna bara efter året kanske. Yngsta slutade istället själv, annars hade jag nog inte slutat så tidigt.
-
Och så ljög jag, Rebecca var 1 år 8 månader när hon slutade. Hon som jag köpte hem Tutteli åt till sist när hon inte var intresserad av bröstet och jag var helt slut av att pumpa, mata, pumpa, mata med 3 timmars mellanrum. Började med Tutteli och hon spottade och skrek, satte bröstet i munnen på henne och sen tänkte hon aldrig sluta. Då var hon 7 veckor gammal.
-
Jag har använt Reimatecs halare åt barnen. Ida köpte jag en åt förra vintern redan som jag provade häromdagen på henne och den passar ännu Men troligtvis så får jag nog köpa ännu en till i vinter. Men Reima överger jag troligtvis inte. De är super!