• LCroft

Österbottniska tråden 10

Maja T skrev 2007-09-01 13:54:02 följande:
    Ja va på avisjon i byji ida o gjor tokie fynd: en äkta dansk Vipp-roskis i ljust beige för 30 (!!!!) euro! Giss vem som e glad ida??! Ska puts upp a så lägger ja in en bild åv a, ah e jättesnygg!
    *avundsjuk*
  • LCroft
    Maja T skrev 2007-09-01 14:23:58 följande:
    LCroft: nu har ja bild på a!
    Är det nu jag ska börja försöka bjuda på den? Räcka ut tungan Helt underbart fin! Jag vill ha!!!!
  • LCroft

På tal om att blockera folk, så det var det första jag gjorde när jag fick plus Har du ingen presentation eller är gäst så blockar jag. Jag tycker det är ganska intressant att man skaffar sig ett till nick som man använder för att smyga på folks sidor, för man ser ju när man blockat nån hur nicket avregistreras och så dyker det upp ett nytt igen. Men jag tycker att såna som inte kan stå för vem de är och vad de tycker så måste ju vara lite.... hmm.... speciella? Nu drog jag ju alla över en kam och säkert finns det undantag som bekräftar regeln där med

Och ja, jag tycker det är lite kul att kolla upp och blocka sen om det är en "anonym" Räcka ut tungan Alltid retar det nån Oskyldig

• LCroft

Ännu om blockeringar. Jag håller med om vad du säger beibikär. Och om det är så att jag har blockerat nån så får man väl säga till här då om man vill in på min sida. Visst finns det säkert många som har sina orsaker till att vilja vara anonym och det är helt okej. Sen finns det ju alldeles tillräckligt många av den andra sorten med....

Är man inte ung när man är född -82? Hemlis Flört Då är jag nog vääääldigt gammal Räcka ut tunganSkrattande

• LCroft
    Kall öl skrev 2007-09-05 07:15:06 följande:
    Hej hööni (gomoro) flickå, nu hoppar ja lite in här för en fråga igen ska troligin på match'n i Jäähalli , Helsinki - men ja e lite i pissi för ja vet it vart de e för e it de så att Hartwall arena e dä nä man hoppar av tågi...? ellä? Hjälp? finns d nån kartta på netti va ni vet? ha sökt lite på eniro på adressn där den ska finnas men ja e it så hemst bra på sånt hä i
    Hartwall arenan är där du hoppar av tåget, sålänge du inte åker ända till slutet vill säga Man kan nog inte undgå att se den

Grattis Jeremias mamma! Håller tummen för att allt ska gå bra. (Har lärt mig att man får bara hålla ena tummen)

Har inte så mycket att komma med, håller på att bli tokig om inte badrummet snart blir klart. En sak är positiv, jag har kommit fram till att jag är ingen villa människa! Jag älskar min tvättmaskin och varmt vatten. Som tur är så fungerar ju diskmaskinen och kallt vatten har vi i kran. Bastun får man ju värmt vatten i så man får tvätta sig. Och svärmor tvättar glatt våra kläder som kommer tillbaka nystrukna t.o.m trosor och strumpor! Förvånad Men den här röran som hägrar i vårt hus. Varmvattenberedare, tvättmaskin, torktumlare, badrumsinredning i matsalen. Fint, fint byggdamm överallt, dammsuger 10 gånger om dagen utan resultat. Glad att vi inte gjorde det här förra året då Ida var liten åtminstone
  • LCroft
    Ebbelina skrev 2007-09-05 10:11:58 följande:
    LCroft: Men hon sku ju INT till Hartwall arenan, nu ska du inte så vi får en kall öl som virrar runt i Helsingfors hela helgen kall öl: Här finns en karta: kartat.eniro.fi/query&mop=yp&advert_...Om du hoppar av tåget i Böle borde du kunna ta 7:ans spårvagn och komma väldigt nära, men nu kommer jag inte ihåg om det är 7A eller 7B. Fast de går ju runt båda två, du får bara lite längre skjuts med den ena
    Ojdå! Läste för snabbt Nä en kall öl som virrar runt i Helsingfors hela dagen vill vi ju inte ha
  • LCroft
    m00min skrev 2007-09-05 12:01:47 följande:
    Ha naan förrästen stifta na närmari bekantskap me tidningen Lantliv? ere na ti ha? fundera på ti byri prenumerer på na inredningstidning åv na slag, men ti flesta har bara reklam...
    Jag brukar läsa den, super bra tidning enligt mig
  • LCroft
    Karttu skrev 2007-09-05 12:16:11 följande:
    hmmm... ja tror ja hitta e, he var tydligen www.bemz.com
    Du vet väl nog om att du kan köpa överdrag till Ikeas stolar och soffor från Ikea också, lite billigare än bemz. Fast Bemz har ju mer att välja på.

Nu ska jag vara tyst en stund
  • LCroft

Jag har haft ut dem alla tre på en gång. T.o.m Nico som är född i november, men då var det varmt och de sa att ut och gå bara, kanske tyckte de att jag behövde motion FundersamSkrattande Fast det tog nog en bra stund innan jag var till butiker med dem.

• LCroft
    Nicolinus skrev 2007-09-05 22:32:58 följande:
    he e no bäter me lillkillen nu, ha andas int nating sjölv men ha e i respirator, de mena väl att he vart fö tungt för a tå de to bort syre
    Tänker på Jeremias mamma och familjen. Hoppas lillkillen mår bättre idag.
Svar på tråden Österbottniska tråden 10