• LCroft

Österbottniska tråden 10

Nya Ikea katalogen är , gillar inte alls. Självklart hittar man vissa gobitar men mycket få av de nya sakerna gillade jag. Men smaken är som baken Flört

• LCroft
    Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-08-18 09:22:23 följande:
    Jag var oxå till Nykaabi igår...å eftersom jag var riktigt shopping sugen redan dan innan så var jag riktigt rejält sugen igår...Men alltså...endera så e jag fullständigt okunnig och galen, men 99% i mina ögon var ju SKRÄP!!! Vissa bord skämsta man nästan att kik på, för hade jag haft såna grejjor i mina skåp och lådar, hade jag fört det till Ekorosk!!Inte ens begagnade barnböcker var värt att slarva hem...5 euro för en beggad barnbok, he kostar de ju nästan ny i Sverige!!Måst fara till kokkola idag, sista hoppet att få shoppat nå, i måron vänder vi hemåt!
    Tack du har räddat min dag! Har suttit och varit smått irriterad över att jag inte slipper till Nykarleby, försökt intala mig att det är väl som vanligt, skräp till hutlösa priser, så det där var precis vad jag ville höra! Missa inte Zinna i Kokkola, har ett enormt shoppingsug jag med och dit vill jag NU Räcka ut tungan
    Augustibrud skrev 2007-08-18 09:41:20 följande:
    GomåroNå nu ha vi "hitta" en begagna babybilstola me bas Tack Zaija fö tipset!!! Ha var som ny!!!Idaa firar jag 29år...om he nu e naa ti vila fiir...man vaar ju gambel Hjääälp snart TRETTI Minns ju bra tå mamm å papp fyllt 30 å tå tyckt ja he va gambel!!!
    Grattis på födelsedagen! Vänt bara, när du  passerat 30 så går tiden mycket fortare dessutom, man hinner inte ens med!
  • LCroft

Jag åkte till Kokkola istället och stillade mitt shoppingsug Skrattande Tror nog inte att det blev billigare precis men jag är glad och nöjd Räcka ut tungan

xxxx: Vad köpte du? Bilder?

• LCroft

stinky ni var verkligen ett vackert brudpar

• LCroft
    Millami skrev 2007-08-19 19:24:02 följande:
    dihe mina sammandragningar tycker ja ändras från å till hela tiden...nu var magan hård å så spänner e på nå vis ut i ryggen..ganska långt ner, tar liiite sjukt men men....hhmm...uuscchh va dehär e svårt..kan int beibi bara kom ut nu
    Den kommer nog ut tids nog, tills dess är det bara att se glad ut Passa på och gör saker du tycker är kul, sen kanske det inte finns tid över för en tid framåt. Hälsa på kompisar eller nåt annat så får du nåt annat att fundera på
  • LCroft

Ja, ja tydligen är jag som män, kan bara göra en sak i taget men hoppas du förstod mitt svammel

• LCroft

Min man har också stuckit iväg, men han jagar inte bara med som sällskap Fundersam 

Ida brukar det ju gå att hålla vaken så länge vi hämtar Rebecca från skolan, men inte idag, hon somnade i bilen, hann sova 5 minuter och vaknade när jag skulle flytta över henne i vagnen. Inte ens en timmes promenad hjälpte till. Nu försöker jag med sista desperata sättet, lämnade henne fastspänd ute i vagnen, se om hon kommer till ro nu, men det låter inte så positivit, hon sjunger och pratar för sig själv, morr!!!! Dessutom kom inte ens Rebecca hem utan åkte till en kompis, så då somnar hon väl i bilen när R ska hämtas. Ja och så ska fröken R på kalas ikväll, ännu en möjlighet att somna i bilen på helt fel tidpunkt, men mannen har ju det lugnt och skönt iallafall  Bara han kommer hem imorgon så ska han få vara med alla dessa ungar helt själv, hämta och föra och passa in sovtider bäst sjutton han vill!!!! Jag känner mig så luuuugn och avslappnad när jag vet hur trevlig dag vi kommer att få idag eller? Flört

• LCroft

Äntligen nåt positivt iaf! Har letat efter Odd Mollys kläder men inte hittat så jag mailade en som har hand om dem här i Finland, och Blossom lär ha börjat sälja dem förra veckan, finns en affär i Kokkola och en i Vasa som har! Wiiii här ska det shoppas!!! Skrattande

• LCroft

Och Ida somnade!!! Helt otroligt, hoppas hon sover en stund nu iaf

Svar på tråden Österbottniska tråden 10