Österbottniska tråden 10
Nya Ikea katalogen är , gillar inte alls. Självklart hittar man vissa gobitar men mycket få av de nya sakerna gillade jag. Men smaken är som baken
Nya Ikea katalogen är , gillar inte alls. Självklart hittar man vissa gobitar men mycket få av de nya sakerna gillade jag. Men smaken är som baken
Jag åkte till Kokkola istället och stillade mitt shoppingsug Tror nog inte att det blev billigare precis men jag är glad och nöjd
xxxx: Vad köpte du? Bilder?
stinky ni var verkligen ett vackert brudpar
Ja, ja tydligen är jag som män, kan bara göra en sak i taget men hoppas du förstod mitt svammel
Min man har också stuckit iväg, men han jagar inte bara med som sällskap
Ida brukar det ju gå att hålla vaken så länge vi hämtar Rebecca från skolan, men inte idag, hon somnade i bilen, hann sova 5 minuter och vaknade när jag skulle flytta över henne i vagnen. Inte ens en timmes promenad hjälpte till. Nu försöker jag med sista desperata sättet, lämnade henne fastspänd ute i vagnen, se om hon kommer till ro nu, men det låter inte så positivit, hon sjunger och pratar för sig själv, morr!!!! Dessutom kom inte ens Rebecca hem utan åkte till en kompis, så då somnar hon väl i bilen när R ska hämtas. Ja och så ska fröken R på kalas ikväll, ännu en möjlighet att somna i bilen på helt fel tidpunkt, men mannen har ju det lugnt och skönt iallafall Bara han kommer hem imorgon så ska han få vara med alla dessa ungar helt själv, hämta och föra och passa in sovtider bäst sjutton han vill!!!! Jag känner mig så luuuugn och avslappnad när jag vet hur trevlig dag vi kommer att få idag eller?
Äntligen nåt positivt iaf! Har letat efter Odd Mollys kläder men inte hittat så jag mailade en som har hand om dem här i Finland, och Blossom lär ha börjat sälja dem förra veckan, finns en affär i Kokkola och en i Vasa som har! Wiiii här ska det shoppas!!!
Och Ida somnade!!! Helt otroligt, hoppas hon sover en stund nu iaf