• LCroft

Österbottniska tråden 10

Förkylningar jo tack. Först var Rebecca sen Ida och till sist jag. Har ännu lite hosta kvar. Så förkylningar går nog.

• LCroft

Grattis Millami!  Vet också hur jobbigt det är när man inte får ha sitt barn i famnen, dessutom är man ju inte riktigt sig själv heller utan hormonerna hoppar hit och dit. Men efteråt så har man ju tänkt att vilken tur att vi har så bra sjukvård här i landet och att de snabbt kollar upp barnen, fast det kanske inte är nåt värre. Hoppas hon får lillkillen med sig snart.

Blir väl att skicka ut ungarna och städa upp på gården, finns så mycket skräp efter alla smällare och raketer. Själv tror jag att jag ska ta en promenad

• LCroft
    beibikär: Inte spinal i Jeppis? Jag fick nog för lite mer än ett år sedan spinal Förvånad
  • LCroft

Lilla My om du riktigt kommer igång med fönstertvättas så får du gärna komma hit med, det syns inte mer att det är kanske en månad sen jag tvättade dem Skrikandes Flört

• LCroft
    Lilla My i Finland skrev 2007-08-27 13:24:31 följande:
    LCroft - he sir rokot ut... Känns som bakenda ha växt fast i stola o att sänje tär lilleman ligger o sover rooooopar namni mett!!!
    Skrattande Jag ska till Hartman och välja kakel och klinkers fast soffan ser väldigt lockande ut...
  • LCroft

Nu har jag äntligen bestämt mig och beställt kakel och klinkers till badrummet, får alltid beslutsångest strax innan jag måste bestämma mig och velar och velar. Skönt att det är gjort nu sen får man hoppas att det blir fint också

• LCroft
    aell skrev 2007-08-28 08:36:14 följande:
    Såg just en annons i tidnindje om Sköna Clara. E nan åv er viri ti? He verkar ti va härlian affär, di säljer bl.a. odd molly-kläde. Undrar om i sko va värt ti fa en sväng å skåda... skonaclara.com/
    Har inte kommit mig iväg dit än, men är på väg nog
  • LCroft
    aell skrev 2007-08-28 08:39:25 följande:
    Vejt dy na va i e fö prisnivå te? Typ Gant elde Vero Moda...?
    Svår fråga, men skulle kunna tänka mig att det kanske ligger lite mittemellan, ev lite mera mot Gant. Det har jag räknat med iaf. Är det billigare så blir jag bara glad

Blossom har också tagit in lite Odd Molly kläder men jag blev mer sur när jag hörde det och gick dit, 2 plagg att välja mellan i några storlekar!
Svar på tråden Österbottniska tråden 10