Österbottniska tråden 10
Förkylningar jo tack. Först var Rebecca sen Ida och till sist jag. Har ännu lite hosta kvar. Så förkylningar går nog.
Förkylningar jo tack. Först var Rebecca sen Ida och till sist jag. Har ännu lite hosta kvar. Så förkylningar går nog.
Lycka till Millami
Grattis Millami! Vet också hur jobbigt det är när man inte får ha sitt barn i famnen, dessutom är man ju inte riktigt sig själv heller utan hormonerna hoppar hit och dit. Men efteråt så har man ju tänkt att vilken tur att vi har så bra sjukvård här i landet och att de snabbt kollar upp barnen, fast det kanske inte är nåt värre. Hoppas hon får lillkillen med sig snart.
Blir väl att skicka ut ungarna och städa upp på gården, finns så mycket skräp efter alla smällare och raketer. Själv tror jag att jag ska ta en promenad
Lilla My om du riktigt kommer igång med fönstertvättas så får du gärna komma hit med, det syns inte mer att det är kanske en månad sen jag tvättade dem
Nu har jag äntligen bestämt mig och beställt kakel och klinkers till badrummet, får alltid beslutsångest strax innan jag måste bestämma mig och velar och velar. Skönt att det är gjort nu sen får man hoppas att det blir fint också