-
Aha, tack! Blir väl att ta en sväng dit nån dag dåMirremama skrev 2007-10-25 12:33:44 följande:Misto lifestyleshop finns snett mittemot Wilma interiör, bredvid face the fact och l'accessories
-
Lilla My: Han tyckte nog att du inte shoppat tillräckligt på sista tiden Mera shopping åt folket
Men jag har bestämt mig för att inte shoppa nåt på en tid. Har slösat mitt nu så det räcker. Vilket med andra ord betyder att jag ska hållas runt hemknutarna
Vet inte vad mitt så glada barn har fått för fel? Jösses så överkänslig man kan vara, får man inte som man vill eller nån säger nej till henne så går man iväg snyftande i ett annat rum där hon sätter sig ner och gråter som besatt i 5-10 sekunder innan hon glömt bort varför hon blev så sårad. Och det sker några gånger i timmen *suck* -
Karttu hade jag glömt bort dig? Nu är det åtgärdat iallafall!
solrosen om ni har nån riktigt bra skogsväg att kör och på så kanske det hjälper till Men positivt tänkande nu är du 5 dagar över, 5 dagar till så börjar de nog sätta igång dig *springer ut för att undvika flygande föremål* -
hej hopp: Nämen fy vad hemskt! Trodde inte det skulle vara så svårt att få hjälp om man blir akut sjuk!?!
beibikär: Ni borde ha haft dem att byta vid CM, de byter ju där så länge man är och handlar för en tia!
Nu har vi fått vara till ishallen och frysa lite igen men vad gör man inte för sina barn? Börjar bli dags att få dem i säng snart också. -
-
Hahahaha...rina78 skrev 2007-10-30 14:45:33 följande:LCroft: Unjifär som me lillbejbi menn. Tå ho va 4 månade så mittiallt kom e fram två sylvass gadda . Ja föstar int vannifrån di döjk upp!
-
Ojdå, nu är det ordnat ocksåsussii75 skrev 2007-10-30 17:32:41 följande:LCroft:Tack ja svarar jär åt de fö ja slipper int i tin gästbokVad duktig du är som fått ett arbete klart!beibikär skrev 2007-10-30 17:43:32 följande:Jamen va bra Millami at du fik tag i nar som kuna sej he å! No had vi na som vi for ett tå, båda två Nu har ja fäädi eitta skolarbetiti, så SKÖÖNT. gubbi had bååne me å va å för na ti Ekorosk så ja fik läst igenom å skriva avslutning. Enda feili ir at et ader arbeit me sama deadline ha ja int eins byrja på å he ska va dubelt länger. Men va blä, he får va paus na dag imilla nu, ja kan ju överansträng hjärna miin Ja, ede tänkt ja å Ebbelina tå ja läst JT, at int finns e väl na biljette kvar na meir tå vi komber så lanft som fridan fn jjkhkbnphgööpöjjj åå´fgö+´p¨kgpöäövoikjogjjoh+lk+pppp ppppppppppppppppp Ronja måsta å få sej
-
Ebbelina: Alla har vi våra intressen Vagnträsket har jag inte fastnat i och tur är väl det, räcker väl gott och väl med mina andra träsk
-
Stackaren, hoppas han kryar på sig snabbt!Mirremama skrev 2007-10-30 20:18:28 följande:Här har lillgubben vår 39,4 i feber. Han var ovanligt slaka hela dagen och så ikväll när jag kom från jobbet var han kokhet. Stackarn. Nu sover han åtminstone, hoppas att det är nån snabbt övergående variant!
-
Godmorgon!
Måste ju också se hur det går för solrosen Och hur är det med Atten?
Drömde jag var gravid inatt och så stor mage som jag hade har nån aldrig sett! Hjälp! Jag väntade nämligen femlingar!!!! Det ni och det som oroade mig mest var vad vi ska hittta för bil som det ryms 6 bilstolar i! -
Håller också tummen för dig larki (har hört att man ska bara hålla ena annars betyder det otur)
-
Skönt larki!
Här har vi städat imorn, Ida har feber, högst troligen av MPR-sprutan hon fick förra veckan. Och mannen som hade tänkt fara och simma med henne, nåja, det kommer ju fler gånger -
Jag skulle nog kunna komma med dig till Hesa lite nu och då, fast i skola vill jag intem00min skrev 2007-11-01 10:57:35 följande:www.familjeliv.se/Forum-5-163/m26221675.htmlkomigen, in å röst ho gambel/ung ni e snart far ja ti hesa igen. Ere int na ader som tycker om ti pendel 500km ti skola å veit ni va efter några års paus så tycker jag igen att he ska bli kuuul me jul å ja har massa julstämning rei, slår vad om att di spelar julmusik i helsingforsbutikerna imoron Har int naan na rolit ti koma me? Så ja int böv fara å läsa på tent
-
Det där hade inte varit dumt! Du är påväg dit förstår jag?m00min skrev 2007-11-01 11:05:51 följande:LCroft kanske du kommer med mig hit www.finnexpo.fi/kadentaito/
-
Nu blev jag minst sagt sugen på att åka dit! Så hade man dessutom kunnat gå på stan lite... Har några affärer jag vill tillm00min skrev 2007-11-01 11:08:15 följande:om jag råkar vara i hesa så far jag absolut!
-
solrosen:Vila en stund nu så kanske det kommer igång innan måndag *försöker peppa*
Håller på och bakar bröd och funderar på att grädda dem i vedspisen, men hur vet jag att det är tillräckligt varmt eller rättare sagt lagom värme? Hörs väl att jag inte är nåt proffs på det här med vedspisar -
Tack för tipsen! Blev nog gräddat i vanlig ugn iaf
Beibikär: Så kul! Du visar väl bild sen? -
Men ljusslingor kan man ha runt spegeln hela tiden på redan nu! Det är en inredningsgrej mer än julljus Min är på den, mannen såg lite förvånad ut först och frågade om vi börjar ha jul redan nu, men eftersom han är man så har han ingen talan om vissa sakerTrollens mamma skrev 2007-11-03 11:37:42 följande:Vejt ni.Jag köpt en ljusslingo igår,som jag ska ha runt spegeln,och jag måsta bara lägg tiid ha rej. Men stöpseln är no ur ännu några vikor.Annos får gubben fnatt.
-
Ser att jag inte kan skriva Tur att ni förstod iaf, ska tydligen inte ha Ida i famnen och pussas samtidigt som jag skriver
-
Godmorgon!
Saku: Låter jobbigt och det låter som du behöver en kram så det sänder jag iväg åt dig!
MajaT: Usch då! Hoppas det ordnar upp sig snabbt.
Kallt det är idag, men snön fattas. Hade faktiskt varit roligt med lite snö idag, Ida kan äntligen vara ute igen och då hade man ju haft lite mera att göra. Blir väl att fara ut i skoggen och samla på sig lite allt möjligt till pyssel istället. Och så ishallen sen idag med, kan ju inte missa sonens match