• LCroft

Österbottniska tråden 10

Ska med Ida till rådgivningen nästa vecka. Har inte funderat så mycket på det. De äldre släpar ju nog hem både det ena och det andra men peppar, peppar.... så har hon inte varit mycket sjuk. Nå små flunssor, nån enstaka gång feber men det är allt.

• LCroft

Städar nej, nej, det gör man på torsdagar så det är klart till helgen Varit ute hela förmiddagen, huggit lite ved och varit till parken. Nu skulle jag behöva åka till stan, inhandla lite material så jag kan pyssla lite igen

• LCroft

Jag har sytt klart 2 strutar, har börjat med julpynt  I år ska vi bara ha hemmagjordt pynt i julgranen bestämde jag redan förra året så nu är jag ute i god tid. Sen ska det sys en julgransmatta. Finns en risk att jag är trött på allt vad jul heter när vi kommer in i december men det är i såna fall smällar man får ta

• LCroft

Lilla My: Inte kan jag heller, men envis som synden det är jag och jag bestämde mig för att lära mig Skam den som ger sig

• LCroft

Faktiskt så funderar jag på att köpa mig en symaskin, det är rätt kul har jag kommit på och lite jobbigt att fara av och an och låna mammas jämt.

• LCroft

Lilla My vänta bara, med åldern så

Såna här som jag lagat:

Fast jag har varit en härmapa, juliah som gjorde först och jag kopierade av

• LCroft

Tack Fast proffsigt vill jag inte påstå, men det ska väl synas att det är hemgjort

• LCroft
    tiina79 skrev 2007-10-19 17:43:00 följande:
    LCroft: no kan ty söm di e jo så fin!
    Tack Skrattande
  • LCroft
    blisi skrev 2007-10-19 19:59:53 följande:
    LCroft - ja sko å djään vila in på siido diin *nyfiken*
    Ska åtgärdas på en gång
Svar på tråden Österbottniska tråden 10