• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Lum

Jag har gjort ett testmail nu och kryssat i att det bra ska vara tillgängligt för de i adressboken,
    Du kan ju testa om det fungerar, AnnaGBG

• AnnaGBG

Lum, jag kunde inte läsa ditt och inte mina heller. Fast jag kunde igår... Ja, ja... Dåså!

• Lum

mystiskt... finns det någon moderator som förstår hur det har kunnat bli så här?

• My 2

Lum: Nja, det tekniska har vi ju ingen direkt koll på (och ingen behörighet heller), detta är nog ett sånt där fall där jag får be dig maila redaktionen och fråga.

/Moderator

• lija

Hej!
    Hur gör man om man vill avregistrera sig som medlem?

• Zmoothie

lilja - Man går in under startsidan: medlemsuppgifter och trycker på avregistrera.

• giz

har tråkigt så jag springer in å kastar lite kottar på mor64 å moderatorerna

• mamyleine

Jag har en fråga. Om man ser något som byter mot reglerna ska man då anmäla om man ser att någon annan skrivit att dom anmält i tråden?!
    Har funderat över de flera gånger då de ibland står 5-6 personer som skriver du är anmäld. Gör ni bedömmning på hur många som anmält inlägget eller tar ni bort även fast en person anmält?

• Mor64

Fjåjåjång! *kotten var en bumerang som studsade tillbaka ända hem till giz och landade med ett sploff i hennes kaffe*

• My 2

mamyleine: Vår rapportlista sorteras efter antal anmälningar och ser vi ett inlägg med 5-6 anmälningar skyndar vi oss att ta tag i det för då är det uppenbart att något skumt är på gång.

Anmäl alltid reglebrott.

/Moderator

Svar på tråden Moderatortråden