• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • JsN

KAstar sand på er bägge två!

(Rusar och tar skydd bakom Giz)

• dorothea

Som sagt jag hade inte för avsikt att disskutera det ämnet. Det var absolut inte min avsikt med ovanstående fråga. Onödigt av dig RD att ta upp det nu när vi avslutat "kottkriget" ovan.
    Jag fick svar på min fråga, det skulle avleda och lätta upp stämningen.
    Jag förstår även ert synsätt på kottarna och pulkaåkningen. Jag tyckte bara inte att det passade för tillfället. Jag uppfattade det som jag skrivit ovan, talk to the hand...
    End of discussion? Sista ordet är sagt och jag har fått svar på min fråga. Tack!

• Du är för liten

Shit.. det är på allvar
  • Roisin Dubh

dorothea, det är väl aldrig onödigt eller försent att förklara sin ståndpunkt när en fråga uppkommit. Det är ju inte enbart du som förekommer i diskussionen här. Jag svarade först och främst eftersom Majälva tog upp detta med olämpligheten av sånt beteende i en seriös debatt. Jag ville bara förtydliga vad det rörde sig om så inga missförstånd uppstår.

Det skadar inte heller att ännu en gång informera om vår hållning gentemot okonstruktiv kritik mot moderatorer.

• dorothea

Jag håller med dig i ditt senaste inlägg. Men det var inte min avsikt med frågan. Jag undrade vad som menades med kottar och pulkor. Det lät som att du skrev till mig ang. att kritisera beslut. Och det var den diskussionen som jag avsa mig.
    Är det jag som håller på med sandlåda nu?

• Roisin Dubh

Nej, så tolkade jag absolut inte din fråga, dorothea!

Sandlådegrejen kom ifrån JsN och Du är för litens kommentarer.
    Se länken jag la så förstår du.

• Mor64

*ler, bara ler, och vinkar (notera, utan att kasta kottar) till alla människor här i tråden, OT eller ej*s*.

• dorothea

Öh, det blev nog lite konstigt. Massa nya inlägg som jag inte hann att läsa.
    Chefen skulle snacka samtidigt.

Dax att stänga och gå hem? Godnatt, drar ner gardinen. Fast giftet FL håller mig vaken...

Så jag får väl kasta en spade då... *småskrattar mysande*

Svar på tråden Moderatortråden