Moderatortråden
Jättebra förslag med en underrubrik "borttagna trådar" och att alla trådar som tas bort automatiskt genererar ett osvarbart inlägg där!
Jättebra förslag med en underrubrik "borttagna trådar" och att alla trådar som tas bort automatiskt genererar ett osvarbart inlägg där!
Tyvärr ser man ju som medlem tydligt att det är en liten grupp som inte vill ta till sig reglerna.
KAstar sand på er bägge två!
(Rusar och tar skydd bakom Giz)
Flyttar ISoldes dumma inlägg en sida så att sidan ser riktig ut igen
Hela sidan blev för bred!
Du använder ju såndaär äckeldator där man slänger disketten i papperskorgen för att få ut den... (Gör man det fortfarande?)
Men VARFÖR i papperskorgen? JAg tycker det känns som om man raderar allt på dem då! *ler* (Detta har alltid varit mitt största motstånd mot Mac)
Annars kan man ju kolla på GB-inlägg. Är inget inlägg äldre än tre dagar så kan man gissa med stor säkerhet att personen är rätt ny...
RD? Hur många inlägg spelar väl ingen roll, tio sidor tillbaka ger ju iaf en hint!
Kommer in och slänger kottar på alla!
*snor Isoldes kvast*
*undrar lite försynt om inte moderatorer borde ha viktigare saker att göra än att jaga FL's favorittroll*
*sopar bort moderator med kvasten jag snodde*
När man anmäler något och känner sig osäker på nivån. Bör man då välja den hårdare eller vekare nivån? Jag får lite grand en känsla av att väljer man en inte så hård nivå så fäller ni oftare än om man väljer en allvarligare anmälan... KAn inte ni gå ned på en tillsägelse även om det är anmäld som en varning-förseelse?
FAst jag har precis drabbats av att liknande inlägg från samma tråd har friats då jag valt en hårdare variant (de inlägg jag tyckte var värre) medans de där jag valt den mildare fälldes... Det var därför jag undrar.
V, jag bestämde mig för att jag inte orkade det