• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • dorothea

Hahahaha, håll er ni till den sandlådan, så får ni va ifred från mig. Kul påhitt faktiskt.

• Roisin Dubh

Själv ska jag släpa mig iväg till mitt jobb *blä*

Hem kommer jag inte heller förrän imorgon bitti eftersom jag också har nattjuoren *dubbelblä*

• Du är för liten

åh.. tänk den som hade ett jobb. *söker sommarjobb*

• Kattbeundrare

En fråga då.
    Varför kan jag inte svara på inlägg utan att logga in?
    Andra kan det.

• Zmoothie

Katt - kan andra det?! Det ska väl inte gå alls?? Är man inte inloggad så har man ju inget nick heller...

• giz

katt: kan bero på att andra kryssat i rutan automatisk inloggning

• giz

*lämnar snällt i från mej kott säcken till moderatorerna*

*springer snabbt ut innan dom märker kottarna jag gömt *

• My 2

Kattbeundrare: Du kan läsa inlägg men inte svara på dem. De inlägg du ser från "anonym" är ursprungligen postade i känsliga rummet, de kan hamna i andra rum ibland - och då är det för att en moderator flyttat dem dit. Anonym kan man vara i känsliga rummet för att skriva personliga inlägg som är känsliga (läs mer i policyn).

För att slippa logga in varje dag kan man göra som giz föreslog men tänk då att andra som använder datorn kan öppna FL och bli inloggade som dig.

/Moderator

(och nu är lådan öppen igen )

• JessieZ

Hej!

Kan man vara anomym i andra forum än Känsliga rummet?

J

• My 2

JessieZ: Nej, men en del anonyma inlägg kan förekomma i trådar som ursprungligen postades i känsliga rummet men som nu har blivit flyttade till ett annat rum.
    /Moderator

Svar på tråden Moderatortråden