Ni som gett en andra chans...
Jag har också sagt till min man att han måste testa sig. Han sa okej, men det har inte hänt någonting sedan dess. Vi har sex regelbundet, så om han blev smittad är jag nog också det i nuläget. :(
Hur mår ni idag?
Jag har också sagt till min man att han måste testa sig. Han sa okej, men det har inte hänt någonting sedan dess. Vi har sex regelbundet, så om han blev smittad är jag nog också det i nuläget. :(
Hur mår ni idag?
456, vart ringer man? Vad bra att du fick tid så fort. Vilka sjukdomar letar de efter?
Frun, vad menar du med att du känner dig lite avskärmad från dig själv?
Igår kväll tänkte jag på en sak: att läsa och skriva i olika trådar kan vara bra, men samtidigt känner jag nu att det gör att jag tänker på det som har hänt ännu mer. Jag blir ledsen av att läsa att det händer med så många.
Jag tror att jag vill testa att inte tänka på otroheten inom en vecka: inte läsa om det, inte skriva, inte prata. Inte tänka är det väl som är det svåraste, men om jag tänker på det tvingar jag mig själv att tänka på något annat. Det ska jag testa! Kanske from måndag...
Förresten, är det inte så att vissa könssjukdomar visar sig bara efter några månader?
Din man har nog rätt. Jag märker på mig själv att jag är låg efter att ha suttit här. Vi kan testa tillsammans att låta bli nätet (med otrohets-sidor) under en vecka och sen kan vi utvärdera våra känslor.
Jag kommer också att sakna er... Men det kan vara värt att testa. Ibland är det så med människor när de har problem att de inte kan gå vidare pga att de egentligen innerst inne inte är redo för att släppa problemet. Jag kan känna själv ibland att jag vill inte glömma allt detta för att jag är rädd att det händer igen. Det låter absurd, och jag kan inte förklara det så bra...
Nr 16, jag mår ibland dåligt just pga att jag ser att det finns så många andra som sitter i samma båt.
Jag är absolut med på att testa under en vecka. Jag hoppas att jag kan hålla mig och inte ska tjuvläsa. Fast jag vet inte vad som händer om jag kommer att må riktigt dåligt. Men jag är ju en stark kvinna ;)
456, jag är kvar. Jag börjar testet bara på måndag. ;)
Dorian, det om kondom får du berätta för min älskade man. Och förresten är det för sent för honom nu. Och för mig också för den delen. :(
Hoppas, att det är inte nån fara. Han har haft oskyddad sex. Jag kan bara hoppas att han inte blev smittad eftersom sedan dess har han och jag också haft sex.
Dorian Ertymexx skrev 2007-07-06 19:49:12 följande: