jds känner med dig och alla andra då jag upplever samma sak...
Har stått på perongen sedan januari 2005,kändes som varenda tåg var fullt för jag fick aldrig stiga på, den åkte bara förbi i en rasandes fart...men så en dag tre pergo kurer, sex hormonstimuleringar och en IVF senare så stannade tåget jag trodde inte det var sant steg tveksamt på och kikade mig om kring är det så här det är...tyvärr fick jag bara vara på tåget en vecka sedan blev jag som flera andra avkastade med buller och bång, MF v6. Tappade trots detta inte modet då jag nu visste att jag kan ju facktiskt få stiga på och det ska jag göra igen, det var min enda tanke och några månader senare efter ett FET fick jag facktiskt stiga på tåget igen, denna gången tvekade jag inte jag hoppade på men med rädsla förstås, tänk om jag skulle bli avslängd en gång till...
tre veckor senare ett MA i v9....jag bara grät och grät i flera veckor men någonstans där i avgrunden som man blev avslängd lyckas man kravla sig upp igen, jag gjorde det i alla fall. Men sedan har jag fått stå kvar på perongen trots två fulla IVF:er till....mitt hjärta gråter varje gång tåget kör förbi i rasandes fart med flera lyckliga kvinnor på tåget...kommer det någonsin mer stanna vid min hållplats???
Kram på er alla tappra tjejjer, nångång hoppas jag att vi alla får kliva på det efterlängtade tåget...