• jds

När vänner blir gravida men inte du!

Jaha så satt man här igen med gråten in halsen, har precis fått reda på att min bästa kompis väntar barn igen...
    Kanske låter hemskt men när jag fick veta så knöt sig magen, kalsvetten bröt fram och tårarna rann. Jag bröt ihop i okontrollerbar sorg. Känns som om jag står på en perrong och väntar på ett tåg, alla andra får kliva på utom jag. För mig stannar tåget aldrig, jag får stå kvar där i min ensamhet och bara titta på, när alla andra får uppleva denna underbara resa, när ska det bli min tur?

Har ju trots allt stått på denna blåsiga perrong i nästan 2 år!

• Svar på tråden När vänner blir gravida men inte du!
  • jds

Tack alla för superstöd!!! Roligt att höra att vissa av er lyckats efter lång väntan det får ju en att inse att man kanske har en chans ändå... :)

• jds

Linsis: jag visst är det ganska bra! Våran läkare har ju sagt att om inget händer så ska jag ringa innan semestern och kan då förhoppningsvis få komma för IVF efter sommaren.Bra med något positivt!

• jds

Vilken stöttning!!! vad skönt att det finns andra som kan relatera till hur man känner, vill bara säga ett stort tack!!! Önskar alla lycka till och en stor kram till alla. Kämpa på!

Svar på tråden När vänner blir gravida men inte du!