• jds

När vänner blir gravida men inte du!

Jaha så satt man här igen med gråten in halsen, har precis fått reda på att min bästa kompis väntar barn igen...
    Kanske låter hemskt men när jag fick veta så knöt sig magen, kalsvetten bröt fram och tårarna rann. Jag bröt ihop i okontrollerbar sorg. Känns som om jag står på en perrong och väntar på ett tåg, alla andra får kliva på utom jag. För mig stannar tåget aldrig, jag får stå kvar där i min ensamhet och bara titta på, när alla andra får uppleva denna underbara resa, när ska det bli min tur?

Har ju trots allt stått på denna blåsiga perrong i nästan 2 år!

• Svar på tråden När vänner blir gravida men inte du!
  • cuteswegirl

Har visserligen inte stått på perrongen i 2 år...... snarare 1....

förstår dock hur di känner dig! :(

KRAM!!!

När ska de bli vår tur????
  • Madida

Vet precis exakt hur det känns. Upplevde samma sak för ett par dagar sedan och jag har stått på denna jävla perrong i 4,5 år!

• jasminflower

vet vad du menar...har väntat i 5,5 år..värst var det när min mans då nygifte lillebror och hans fru skulle ha barn (2 år sen nu). Trodde nog att vi skulle "hinna" före dem, så det blev en stor knäck.

• Lola Jämtland

Vet hur det känns........

Har oxå stått o väntat i snart 2 år......

//Jag har allt...o ändå saknas något......
  • Micki

Fy,vi är många som vet hur det känns!
    Här är en till som hör till de längtande,och har gjort de senaste 2 åren.

Önskar er alla lycka till.
    Kram.

• Git

Visst svider det! Särskilt när vännerna "råkar" bli gravida och inte vet om de ska behålla barnet...

• Kickan80

Å här kommer en till!!
    I sommar är det det 2 år. Har hoppat på tåget 2 ggr men blivit avslängd.

Lycka till massor!!!!!!!!!!!!!!

• Mulle78

Har väntat fem år på den beryktade perrongen så jag vet hur du känner.

Styrkekramar i massor till dig!

• Mamma Ia

Vet precis hur det känns! När "alla" runtomkring blir gravida, vissa planerat och andra, hoppsan, helt oplanerat... Själva kämpade vi i dryga två år, levde i en känslomässig berg och dalbana varje månad, och ja...ni vet ju precis.
    Men vi fick ett lyckligt slut i alla fall. Vi hade äntligen fått tid för fertilitetsutredning och varit där ett par gånger då vi faktiskt blev gravida alldeles av oss själva ! Så numera lever vi livet med en liten "huligan" på 3,5 år .

Önskar er alla varmt lycka till. Jag hoppas innerligt att ni får uppleva lyckan av graviditet och barn ni också !

Svar på tråden När vänner blir gravida men inte du!