• LCroft

Österbottniska tråden 9

Elton o mamma: Tänkte nog att lite knäpp är ni men kanske ni gillar villaliv så mycket att ni står ut och njuter När Rebecca var 1 år var vi på mammas villa i nån vecka, höll på att bli tokig! Och där finns det el, men saknade tvättmaskinen, rinnande vatten och ja, t.o.m diskmaskinen Micro fanns där, vilken tur för jag är hopplös på att göra vällingen för varm om jag ska värma upp den i vattenbad

• LCroft

Håller på och stryker och fåller upp gardiner till vardagsrummet, som om inte jag hade kunnat vänta tills en dag med sämre väder Nåja, ett fönster kvar så då ska jag ut så jag är lagom röd och fin tills ikväll Kan hända att det är bra att vara ett levande stoppljus om jag far med cykel

• LCroft

Grattis snacket!

Lyckades ju med bedriften att glömma bort att smörja in mig idag igen, så nu är jag röööööd!!! Och aj vad det svider Fast samtidigt måste jag godkänna att jag ser lite kul ut, låg och halvsov ute i solstolen så framsidan är röd, men baksidan... där blir man bländad så vit som den är

• LCroft

Brukar aldrig bränna mig men nångång ska man väl vara med om det också. Ska försöka att vara inne lite mera idag, lagom kul för en som älskar sommaren. Men tänkte att jag tar storstädningen idag så om vädret tillåter så åker vi ut med båten imorgon Jag räknar glatt med att jag kan vara ute i solen imorgon igen

• LCroft

Jag har städat klart Eller har en liten hög med kläder som ska in i skåpen än, men det går på 5 minuter

• LCroft

Alma: Jag får ju prestationsångest om du säger så där Kan meddela att mannens skåp får man trycka in i, har meddelat att jag vägrar ta itu med det skåpet, han har en tendens att riva ut hälften när han söker nåt och så bara slänger han in det... Jätte prydligt

Nu är bastun skura med från golv till tak, eldar som bäst tar ju en stund innan vattnet blir varmt där. Björkris är inplockat, så bara de där männen jag bor med kommer hem blir det bastu och korvgrillning.

• LCroft

Om det finns nån som är eller vet om nån som söker lädersoffor har jag 2 stycken som jag vill ha bort. 8 månader gamla, i perfekt skick men jag vill ha kritvita tygsoffor. Som jag ville ha från första början men blev lurad av mannen när jag gick omkring med hela huvudet fullt med bröstmjölk *morr* Bilder på dem finns i mitt BG på nån av bilderna från vardagsrummet.

• LCroft

Molnigt idag, ska passa på och måla om hallen Sitter som bäst och väntar på att mannen ska komma med mål åt mig, skickade iväg honom till tandläkaren med Rebecca och så får han springa och hämta lite allt möjligt på samma gång. Ska bli så skönt att få hallen gjord nu, har retat upp mig på den ända sen vi flyttade in för 4 år sedan.

• LCroft

stinky: Rastlös själ heter det väl Värst är det när nåt projekt är över, då blir jag riktigt sur och tvär Då river jag fram alla inredningstidningar och söker med ljus och lykta efter nåt som jag kan hitta på, eller hoppas nån på inredningstrådarna här har kommit på nåt enkelt och roligt som jag kan apa efter

Svar på tråden Österbottniska tråden 9