• LCroft

Österbottniska tråden 9

Ebbelina: Välkommen

• LCroft

Nu är matsalen klar, målat en skänk som egentligen var i sonens rum men blev vitmålad och fick flytta plats Så nu är jag på byråjakt eller mindre skåp jakt åt sonen istället

• LCroft

Millami ta det lugnt bara, ställer du fram allt för tidigt så får du bara tvätta typ sängkläder igen, damm är ju inte så mysigt

• LCroft

Jag hade inte ens plockat fram kläderna när Rebecca föddes men det gick bra det med Åkte hem innan henne och tvättade och fixade på nätterna när jag ändå var tvungen att stiga upp och pumpa (hon föddes 1,5 månad för tidigt) Med Ida så hade jag iallafall tvättat allt men plockade fram vagnen och la upp takvaggan när vi kom hem

• LCroft

På Kronoby folkhögskola? Loppis alltså? Jag försöker lära mig att gå på loppisar Jag är så fånig, går jag in på nåt loppis så vill jag inte kunna röra nåt, känner bara en gammal, stickande lukt i näsan och slutar med att jag rusar ut och insuper luft som en strandad val Så försöker i sakta mak lära mig det här med loppisar

• LCroft

Elton o mamma: Om man jämt har ett dik i magen då Eller två Betyder det att jag aldrig får göra sit-ups (hoppas på ett nej )

• LCroft

Elton o mamma: Det var ju inte det svaret jag ville ha Hon är faktiskt över året, betyder väl att jag behöver en spark där bak då Lät ju bättre med dik än bilringar faktiskt, tänkte jag hade haft en orsak till varför jag absolut inte kan lägga mig ner och plåga mig själv

• LCroft

Får nog börja med att gå till nåt loppis var folk själva står och säljer sina saker, då ser jag ju vem personerna är Antar att det är min bacillskräck som stör mig, märker att jag faktiskt blivit bara värre och värre med åren, samma med att jag har så svårt med att det är smutsigt och rörigt hemma. Har väl fel i huvudet

• LCroft

Skönt att höra att jag inte är ensam

• LCroft

Nej tycker inte att nån köper äckligt skräp Tror man kan hitta både det ena och det andra bara jag som inte klarar av att söka efter det

Svar på tråden Österbottniska tråden 9