• LCroft

Österbottniska tråden 9

KaijaMaija så länge du inte har ditt barn i kommunal dagvård får du hemvårdsstödet hur mycket du än förtjänar. Grunddelen alltså.

• LCroft

Millami jag hade inte frågat om det finns nån möjlighet att få byta tillbaka skorna. Hade gått in med eländena och bytt skor!

• LCroft

Nu är jag sur Min telefon har bråkat hela dagen, hakat upp sig och inte gått att stänga av, fått ta batteriet ur den osv. Nu ringde en kompis och undrade om det har skett nåt fel, min telefon har skickat 7 tomma sms till henne under dagen. Och typiskt nog har garantin just gått ut. Skulle kolla telefonen och då fick den verkligen spunk, går in på sända meddelanden av sig själv, ringer upp folk och gör precis vad den vill utan att jag ens rör knapparna. Fick ta simkortet ur den och lägga in ett gammalt som inte fungerar längre, och för att få bort telefonnumren som var sparade på telefonminnet har jag fått stänga av telefonen åtminståne femtielva gånger. Nu beställde jag en ny, bläcks vad onödigt att slänga ut mer pengar på en telefon som jag hade kunnat köpa t.ex kuddfodral för, hade fått några Lexington och Gant för de pengarna. Sådär nu har jag fått klaga

• LCroft

Och nu får jag inte ut alla påminnelser som jag har i kalendern, tandläkartider etc som jag inte kommer ihåg klockslagen på, j*vla telefon!!

• LCroft

Jag är så dålig att kolla almanackan att jag därför satt på påminnelse allt så den ska säga till, big misstake! Usch så sur jag är. Nåja, hoppas min nya telefon kommer snabbt och att den fungerar. *muttrar om bortkastade pengar*

• LCroft

beibikär: Kanske det var där felet var Äh, nu blev jag ju hungrig också Gott lät det. Tror jag ska vädra mitt huvud med...

• LCroft

Yipppppiiiiii! Hittade kvittot på min telefon och har garantin ännu kvar Har ju iofs beställt en ny redan åt mig själv, en rosa Men Nico lär ju bli glad för han får min gamla eller åtminstone en likadan, borde få en helt ny. Första gången han får en helt ny telefon

Förde barnen med cykel imorse, typiskt nog så ska ni se att det snart öser ner för jag ska ju hämta dem också. Bara vi kommer hem så kan det sen regna bäst det vill i nån timme för då ska det storstädas, avskyr att städa mitt i dan men han jag bor med tycker han behöver få sova bara för att han har jobbat natt Konstig typ

• LCroft

Va trist Naana. Jag får åtminstone huvudvärk om jag inte får sova ordentligt. Kanske det hjälper om du får sova ut, hoppas det iaf!

• LCroft

Trollens mamma: Den tittade jag på också Men beslöt mig sen för den här som jag tittat på länge, hoppas den är bra nu också.

Svar på tråden Österbottniska tråden 9